Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem Powerpoint2007 Masterslide foottext bewerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

even een korte vraag, wat tot frustratie aan toe heeft geleid. Ik ben bezig met een masterslide, een sjabloon, template etc.

In deze masterslide wil ik graag in voettekst mijn bedrijf neerzetten, de naam van het project en de naam van de klant hebben staan, maar nu komt het probleem. Het toevoegen van de bedrijfsnaam is geen punt, maar een 'bewerkbaar veld' in de masterslide waar ik de naam van een project of titel kan aanpassen maar in de zelfde stijl blijft staan

een voorbeeld (voettekst) ik werk bijv voor KLM dan heb ik staan in mijn presentatie

KLM Nederland (c) : Projectnaam: Klantnaam:

KLM Nederland toevoegen in stijl is niet moeilijk, maar het bewerkbaar maken van project naam + klantnaam en dat vervolgens terug te laten komen op elke slide is bijna een onmogelijk opgave. Beetje lang en misschien omslachtig verhaal, maar ik zit echt al een lange tijd MUUR vast, heb al lopen googlen, maar men gaat niet zo diep in de materie, en natuurlijk de vraag; is het uberhaupt wel mogelijk?

Alvast bedankt,