Optie bij printers om dubbelzijdig aan te geven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Misschien is het een idee om bij de printers te kunnen aangeven of deze een duplex heeft en misschien zelfs of er een optie tot duplex is. Maar die laatste lijkt me niet al te nuttig. Deze optie zocht ik onder "printer functies" .

Duplex optie is vaak erg duur en er zijn mooie aanbiedingen met duplex die weinig extra kosten.
Als je nu op duplex zoekt krijg je 1 printer te zien en volgens mij worden er meer aangeboden.

Alvast bedankt

[erg late edit] En misschien is interessant om ook van inkt toner fuser etc etc de officiele prijzen en levensduur erbij te zetten zodat er een paginaprijs uit kan rollen

[ Voor 16% gewijzigd door Mafketel op 14-05-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Goed idee. Op dit moment ben ik het met je eens dat 'printer functies' het meest voor de hand liggende veld is om dergelijke zaken in te vullen. Deze mogelijkheid heb ik dan ook maar even toegevoegd aan het lijstje. Dat betekend helaas nog niet dat het nu voor elke printer bekend is, dat zal iemand nog een keer in moeten vullen. Als je hierbij een bijdrage zou willen leveren is dat van harte welkom, dat kun je doen door bij de betreffende producten op 'productinfo verbeteren' te drukken.

Bedankt voor de het meedenken iig d:)b.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Check, ga ik mee aan de gang om toe te voegen :)