In ASP.NET heb ik een sitemap & een masterpage aangemaakt met een treeview. De sitemap zit in een sitemapdatasource. De code van de treeview is dit:
Aangezien ExpandDepth op 0 staat, zal bij het laden van de site het menu volledig ingeklapt zijn. Als ik dan een menu open en op een link klik, kom ik op die pagina terecht maar is het menu terug volledig dichtgeklapt. Ik zou graag hebben dat dat deel van het menu open geklapt blijft. Ik heb al uren gezocht op Google maar vind jammer genoeg niets nuttig. Enige tips?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <asp:TreeView ID="TreeView1" runat="server" DataSourceID="SiteMapDataSource1" Width="230px" ImageSet="Arrows" onselectednodechanged="TreeView1_SelectedNodeChanged" ExpandDepth="0"> <ParentNodeStyle Font-Bold="False" /> <HoverNodeStyle Font-Underline="True" ForeColor="#5555DD" /> <SelectedNodeStyle Font-Underline="True" ForeColor="#5555DD" HorizontalPadding="0px" VerticalPadding="0px" /> <NodeStyle Font-Names="Verdana" Font-Size="8pt" ForeColor="Black" HorizontalPadding="5px" NodeSpacing="0px" VerticalPadding="0px" /> </asp:TreeView> |
Aangezien ExpandDepth op 0 staat, zal bij het laden van de site het menu volledig ingeklapt zijn. Als ik dan een menu open en op een link klik, kom ik op die pagina terecht maar is het menu terug volledig dichtgeklapt. Ik zou graag hebben dat dat deel van het menu open geklapt blijft. Ik heb al uren gezocht op Google maar vind jammer genoeg niets nuttig. Enige tips?