Toon posts:

Wat is jullie advies?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het sparen voor een eigen computer maar mijn vraag is kan ik nu beter een 32 bits processor(P4, TB) kopen of kan ik beter even wachten op de 64 bits processoren?

Alvast bedankt:)

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Een computer met een 64bits processor voor een consumentenprijs is iets dat je voorlopig nog niet hoeft te verwachten. Dit jaar nog niet. Volgend jaar ook nog niet.

Denk maar aan een Duron/TB, dan heb je het meeste waar voor je geld.

Verwijderd

ik denk dat anthonov gelijk heeft, maar ik vraag me af of AMD niet eerst met een nieuwe processor-serie uit komt voordat ze op de 64-bit overstappen. Het lijkt me dat ze anders ERG lang de duron/TB in de schappen moeten houden.

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

64Bits jaaa, en dan wachten op de 64Bit versie van Windows ME.

Ik weet wel zeker dat de 64 bits voorlopig niet voor huis/tuin en keuken bedoeld is.
Zelfs de 64 Bits versie van windows 2000 is nog niet eens OK.

Er is wel een 64 bits linux kernel

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas van plan om in November, December een nieuwe te kopen(nog ff sparen!)!

Is dan alles niet verouderd?? TB en Duron en P4 zijn dan allang uit!!

En zoals hier boven beschreven, komt AMD nog met een nieuwe serie?

En klopt het dat P4 eigenlijk een tussen oplossing is om het tijds gat tussen de 3 en itanium op te vullen?

En ik had ook gelezen dat AMD met een chip kwam die 32 en 64 bit ondersteund en dat deze wel voor de consument was, en wanneer komt deze uit??

Verwijderd

Ik ben zelf ook van plan om in de buurt van zomervakantie een PC te kopen, maar ik wil OF een dual athlon, OF een nieuwe serie van AMD.

Ik heb er nog alleen maar vage dingen over gehoord, dus kanker me niet af als iemand bewijs heeft dat AMD NIET met een nieuwe 32bits-serie komt voordat ze op 64bits overstappen.

en waarom wachten op 64bits-Me???
wat dacht je van XP???
de beta XP blijkt al uit te zijn.

Verwijderd

Komt er nu nog een generatie van AMD voordat ze de 64 bit versies uitbrengen of niet?

en wat bramk net opmerkte: dat AMD met een CPU komt die 32 en 64 bit aankan, is deze volgend jaar al geschikt voor de consument?
Pagina: 1