Toon posts:

DVD..Beeld blijft schokken..Solutions?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al 2 week bezig om mijn dvd goed te laten lopen, heb alles geprobeerd...
maar het beeld blijft af en toe schokken,suxx
Heb powerdvd 3.0 en windvd2000 gebruikt, dma aan, dvd draait op ata33, aparte ide als master.. Hieronder mijn Die Hard Conf:

Amd T-bird 1100
MSI K7t2Pro
256 SDRAM
maxtor 60 GIG HD 7200RPM
Asus V6800 deluxe 32 MB DDR
HITACHI 12X DVD
52x CD-ROM
PLEXTOR 8x4x32
Windows ME

Hints are most welcome!!!!!!!!

Verwijderd

Het zou kunnen liggen aan de DVD speler,
of aan de zooi die op je pc geinstalleerd is.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn 3de dvd speler en volledig getest..Bij een collega van mij loopt hij als een trein met ongeveer dezelfde conf..
Other ideas?

Verwijderd

Aantal kleuren terug brengen naar 256 en je refresh rate ook verlagen.

Je koe effe pauzeren (nóóóóóóóóit :)) kan ook helpen.

Verwijderd

Had m'n buurman ook. Ongeveer dezelfde machine, alleen win2k. Had hij 2 avonden zitten puzzelen, ontdekte hij dat hij wel in win2k braaf dma had aangezet, alleen was vergeten dat ook in z'n BIOS te doen.... Loopt nu als een speer. Check ff voor de zekerheid.

Verwijderd

Waarom heb je trouwens geen MPEG2 decoder kaart? Hardwarematige decoding is het snelst en eist het minste van je systeem...

Verwijderd

Topicstarter
In de bios staat alles op ''auto'' en kan anders alleen kiezen voor ''disable''....
Een MPEG2-kaart is een optie maar het moet toch ook zo goed kunnen lopen????

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
ja moet op zo'n systeem goed werken heb je geen extra mpeg kaart voor nodig.

Waarom heb je eigenlijk een DVD speler en een CDrom speler erin zitten das een beetje overbodig. dan zit er nu waarschijnlijk een cdspeler of dvd samen met je hd dat moet je niet doen want daar wordt je hd langzamer van dat kan meteen het probleem zijn.

je zei bijna hetzelfde als mijn collega kijk dan wat de verschillen zijn en probeer daar verder mee te zoeken

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Pagina: 1