Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksho
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 00:10
Hallo,

telkens als ik een game wil installeren, lukt dit niet omdat de installer hangt. Het gaat hier om de games Mirror's Edge en Left 4 Dead en ook als ik een nieuwe versie van de Geforce driver wil installeren. Nadat ik de installer heb opgegeven welke taal ik wil hebben en waar ik de game wil installeren, begint de installatie. Maar al na een paar streepjes op het balkje loopt de hele computer vast. En met vast bedoel ik dat helemaal niets werkt: de muis beweegt niet, de toetsenbord reageert niet. Er is slechts één stilstaand beeld op het scherm. Met alle installaties van andere programma's tot nu toe is er geen enkel probleem.

Graag hoor ik het van u en bij voorbaat dank.

Rezk

[ Voor 12% gewijzigd door Reksho op 12-05-2009 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is het elke keer dezelfde installer (bijvoorbeeld msiexec) die failt? (zie ook: [google=msiexec fails])

Heb je het bijvoorbeeld ook bij de installatie van Firefox of EditPadLite (die andere installers gebruiken)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Heb je toevallig niet al je patches en hotfixes van je OS binnen? Of draai je een minder-legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksho
Het is inderdaad elke keer dezelfde installer: msiInstall dus. Andere programma's kan ik wel normaal installeren die een andere installer gebruiken.

Dit krijg ik bij eventvwr.msc te zien:

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (11704) in bron (MsiInstaller) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Product: WebFldrs XP -- Error 1704. An installation for Mirror's Edge™ is currently suspended. You must undo the changes made by that installation to continue. Do you want to undo those changes?; (NULL); (NULL); (NULL); (NULL); ; .

En nog een keer hetzelfde maar dan voor Nvidia PhysX.

Mijn OS is op service pack 3 en is up to date.

[ Voor 3% gewijzigd door Reksho op 12-05-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Verwijder de registry key

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\InProgress

of zoek op repair windows installer @ google

[ Voor 40% gewijzigd door Jake Bullet op 13-05-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksho
Oké, gedaan en ik heb Mirror's Edge weten te installeren!
Nu, de Nvidia drivers. Na het installeren van die komt er heel even een blauwe scherm (blue screen of death?) tevoorschijn die te snel is om te lezen, en start de computer vanzelf opnieuw. Nadat Windows geladen is start de PC zich weer opnieuw, en weer en weer. Ik kan dus niet in de desktop komen. Nu heb ik via veilige modus de drivers verwijderd en de ouwe drivers weer hersteld. Er stond iets in de trend van:
Windows heeft een fout gevonden en is afgesloten om schade aan uw pc te voorkomen.
Iemand raad?

[ Voor 116% gewijzigd door Reksho op 13-05-2009 23:46 ]

Pagina: 1