Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WLM Sluit automatisch af

Pagina: 1
Acties:

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-11 11:56

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een behoorlijk vervelend probleem, wanneer ik mijn Windows Live Messenger opstart en aanmeld dan sluit hij hem automatisch weer af, onder welk account ik dit op probeer, hij staat dan ook niet meer onder taakbeheer of iets dergelijks.

Wat ik al heb geprobeerd:

WLM deinstalleren (samen met alle andere Live troep)
* Reboot *
Ccleaner gedraaid (File system en register)
* Reboot *
Superantispyware gedraaid
* Reboot *
WLM opnieuw geïnstalleerd
* Reboot *

Na deze acties zat ik te denken aan iets Rootkit's achtig, ik heb toen de Sysinternals Rootkit Revealer gedraait, deze heeft ook niets kunnen vinden.

Alleen krijg nog steeds hetzelfde, ik heb al wat zoektermen op google geslingerd maar krijg hier niet het gewenste resultaat, ook de zoekfuntie hier op GoT heeft ook niet veel opgeleverd.

In de event viewer is er niks hierover te vinden, deze is nog netjes schoon wat WLM betreft, wat andere kleine rommel maar deze zijn niet schokkend erg.

Is er iemand die nog iets weet te verzinnen om dit probleem op te lossen, het gaat om een Acer Aspire 5630, Intel Centrino Duo T5500 1,6GHz, 1 GB ram.

Alvast bedankt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Download eens een oudere versie vanaf http://www.oldversion.com/MSN-Messenger.html en kijk of het probleem alleen specifiek met de laatste versie te maken heeft?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Al eens deze map leeggemaakt:

Op XP:
%appdata%\Microsoft\Messenger

Op Vista:
%localappdata%\Microsoft\Messenger

Omdat ie crasht als je inlogt lijkt me het een oorzaak bij JOUW account en niet bij WLM's bestanden.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-11 11:56

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Topicstarter
bedankt voor de reacties, men zus heeft men laptop gekaapt op vakantie, denk je eindelijk er eens iets aan te gaan doen, ik zal zaterdag updates geven over hoe deze oplossingen helpen..

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Start WLM automatisch als windows opstart? Lees dit eens: link

Desktop | Server | Laptop

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:21
Even een schopje, heb voor dit probleem zojuist een oplossing gevonden!
De laptop van m'n vriendin had hier namelijk ook last van. Bovenstaande oplossing (verwijderen bestanden) en/of het verwijderen van wat registersleutels laat je 1x inloggen, daarna komt het probleem weer terug. Dit probleem komt voornamelijk voor bij Acer laptops en wordt schijnbaar veroorzaakt door Edsloader.exe. Als je die afsluit (en uit de opstartcue haalt) is het probleem verholpen. Ik weet niet of Acer er al een oplossing/update voor heeft, maar volgens mij is het programma niet bepaald van belang voor het goed laten functioneren van je pc.
Pagina: 1