Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Wat een heerlijke rock sfeer zit er in deze foto's. Stuk voor stuk pracht platen!
mooie foto's 
nummer 3 springt er voor mij uit
nummer 3 springt er voor mij uit
Wow - zelden showcases gezien die continue deze (hoge) kwaliteit houden. Chapeau!
No drama
Drive Like Maria! Vet, dat zijn goede vrienden van mij! Heb je ergens meer uit hun serie staan?
Verder, een top set, erg rock n roll allemaal, fijne onderwerpen, goede compositie.
7 is favoriet. Ik ga niet zemelen over negatieve ruimte enzo maar wel, erg goed gezocht. Alleen jammer van de headstock die uit zijn billen steekt, even weg clonen?
Over het algemeen goed gelet op rare dingen in de achtergrond, alleen 3 is een beetje druk, relatief. Flesje water en moeilijk dingen (?) in de achtergrond leiden wat af.
Verder, een top set, erg rock n roll allemaal, fijne onderwerpen, goede compositie.
7 is favoriet. Ik ga niet zemelen over negatieve ruimte enzo maar wel, erg goed gezocht. Alleen jammer van de headstock die uit zijn billen steekt, even weg clonen?
Over het algemeen goed gelet op rare dingen in de achtergrond, alleen 3 is een beetje druk, relatief. Flesje water en moeilijk dingen (?) in de achtergrond leiden wat af.
Ik ben niet zo van het dingen wegklonen 
Daschop: ik erger me eigenlijk meer aan de microfoon enzo rechts op #6, maargoed
Zoals je ze nu ziet is hoe het was, niets gekloont.
Ik moet toch maar weer eens vaker grote zalen doen, ik sleur er toch betere foto's uit dan uit kleine zaaltjes. (hoewel de muziek in kleine zaaltjes meestal leuker is, vandaar dat ik die ook zo vaak doe)
Ik heb wel wat meer van drive like maria, maar niet online staan.
Wil je ervoor betalen? dan wil ik wel in het archief duiken.
Daschop: ik erger me eigenlijk meer aan de microfoon enzo rechts op #6, maargoed
Ik moet toch maar weer eens vaker grote zalen doen, ik sleur er toch betere foto's uit dan uit kleine zaaltjes. (hoewel de muziek in kleine zaaltjes meestal leuker is, vandaar dat ik die ook zo vaak doe)
[ Voor 14% gewijzigd door qadn op 12-05-2009 09:51 ]
#2 is juist de enige standaard foto, zit erbij omdat ik de band grappig vind, niet vanwege de foto
Wat een superserie zeg. De emotie en beveliving van de artiesten knallen eruit. Wat kleine storende zaken zoals het flesje en de microfoon maar dat zie je pas als je op de foto's gaat zoeken naar onvolkomenheden (is dit Nederlands?), maar desondanks een van de beste series. Super goed gedaan.
qadn schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:50:
Ik ben niet zo van het dingen wegklonen
offtopic:
nouja, ikzelf zou ze gewoon eens willen zien, puur uit interesse. De band wil misschien wel wat kopen als ze bijzonder vet zijn maar die hebben toch ook eerst thumbs nodig. http://www.drivelikemaria.com
nouja, ikzelf zou ze gewoon eens willen zien, puur uit interesse. De band wil misschien wel wat kopen als ze bijzonder vet zijn maar die hebben toch ook eerst thumbs nodig. http://www.drivelikemaria.com
Die microfoon duikt inderdaad vaker op. Misschien moeten ze die dingen standaard fel groen maken om ze er makkelijker uit te filteren ofzo.
Ik zal eens graven. Maar ze zijn lang niet zo vet als die van triggerfinger.
Mjah ach, mij stoort het niet zo die microfoons. Het is nu eenmaal zo, en ze zijn er eigenlijk altijd wel.
Mjah ach, mij stoort het niet zo die microfoons. Het is nu eenmaal zo, en ze zijn er eigenlijk altijd wel.
Mooi licht op #3
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Ik heb er weinig over te zeggen, behalve dan dat ik ze stuk voor stuk retestrak vind en de rock er vanaf druipt. Vooral bij Triggerfinger. Gewoon nieuwsgierigheid, waar schiet je eigenlijk mee?
Zet zijn inderdaad strakke foto's. Maar ze worden wel minder. Het begint leuk en wordt dan steeds afstandelijker. Foto #2 vind ik leuk, maar laat niet de dynamiek tussen de bandleden zien. Je hebt veel triggerfingerfoto's, maar de laatste vind ik toch te afstandelijk.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Wilko: ik gebruik zo'n lichtdichte doos met stukjes glas ervoor 
(D300, 30/1.4, 70-200/2.8)
Samo: yeah, die is inderdaad vrij afstandelijk. Als losse foto werkt hij ook niet zo goed, in de serie over triggerfinger vind ik hem wel ok. Er wordt hard gerockt.
Overigens heb ik ze voor de grap op 20x30 metallic papier laten afdrukken en alleen #3 en #6 blijven dan overeind. De rest is groot gewoon niet interesant.
Toch leuk hoe grotere afdrukken anders werken.
(D300, 30/1.4, 70-200/2.8)
Samo: yeah, die is inderdaad vrij afstandelijk. Als losse foto werkt hij ook niet zo goed, in de serie over triggerfinger vind ik hem wel ok. Er wordt hard gerockt.
Overigens heb ik ze voor de grap op 20x30 metallic papier laten afdrukken en alleen #3 en #6 blijven dan overeind. De rest is groot gewoon niet interesant.
Toch leuk hoe grotere afdrukken anders werken.
Pagina: 1