PC start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08-2025
HELP!
Mijn PC start niet meer op. Als ik de pc achteraan uit zet met de schakelknop en nadien terug aanzet, gaan de fans een fractie van een seconde aan en valt alles onmiddellijk terug uit. Als ik dan opnieuw probeer zonder de schakelknop terug aan en uit te zetten, gebeurt er niets. Doe ik dit wel, start hij opnieuw een fractie van een seconde op en terug af.
Als ik mijn voeding aan zet, gaat het lampje van het mobo wel aan en hij geeft geen foutcode als ik hem opstart.
Ik denk niet dat er ergens kortsluiting, ik heb wel de gpu er eventjes uitgehaald en er terug ingestoken, eveneens met de fan connectoren.

Specs:
Intel C2Q Q6600 @3,6 ghz 1,4V
MSI NX8600 GT OC 256 MB
4x 1 GB PQI DDR2-800
Seagate Barracuda 320 GB

550W 'Vgapower' (ik weet het, brol... heb ik zelf niet gekozen, toen ik hem samenstelde wist ik nog niet veel van pc's) voor specs zie : Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/1322/dscn9951.jpg

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08-2025
Dit had ik reeds geprobeerd, werkt niet... Sorry dat ik het in mijn startpost vergeten te zeggen ben.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:04
Tsja als je de troubleshooter al doorlopen hebt, geef dan ook duidelijk aan wat het resultaat was, wat je exact hebt gedaan uit de guide etc etc. Enkel zeggen dat je hem doorlopen hebt is bij lange na niet genoeg.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel, waarschijnlijk Processors, Moederborden en Geheugen. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.