Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Review] Datums reacties wijken af

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 15:59

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Een review door MMaI - maandag 11 mei 2009 16:52 - views: 3.782
Wat meteen op valt vind ik dat de views bizar hoog zijn maar goed de review is dusdanig volledig/netjes wie weet :)
vervolgens kom je bij de reacties uit met als eerste 21 april... what the hack denk je dan...
Om de woorden even kracht bij te zetten zie foto :+

Fout in review

Overigens staat er in de review , Ervaring met één exemplaar, sinds april 2009 nu kan hij natuurlijk pas later een review geschreven hebben tuurlijk maar in deze situatie vraag ik me toch af of hij niet gewoon 21 april gepost is en hoe komt het dat hij er nu weer staat.....
Het lijkt wel (laatste reactie gepost door reviewer zelf) alsof hij bij het kopje ''reacties'' hoorde op de frontpage en niet Productreviews...

Anyway vaag foutje :P

[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 11-05-2009 18:29 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Is het niet zo dat als de review later aangepast wordt, de tijd ook wordt gereset en dan verschijnt de review ook opnieuw in de tracker.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Hooglander1 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:29:
Is het niet zo dat als de review later aangepast wordt, de tijd ook wordt gereset en dan verschijnt de review ook opnieuw in de tracker.
Weet niet , mijn reviews meerdere malen aangepast en nog niet voorgekomen. Dan nog vind ik de datum een beetje dubieus... hij is aangepast 11 mei niet geplaatst....

''Een review door MMaI - maandag 11 mei 2009 16:52 - views: 3.782'' klopt dan niet...

Edit @hieronder toch merkwaardig...

[ Voor 14% gewijzigd door Perkouw op 11-05-2009 18:31 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik gok dat hij de review aangepast heeft en daardoor is die datum veranderd. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hooglander1 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:29:
Klopt.
Overigens heb ik de mening om dat te wijzigen. Hoe precies weet ik niet, maar af en toe wil ik eens een oude review updaten maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nog mensen blij mee maak (eerder boos "Wat doet dat product van 5 jaar terug in de tracker! :( " :P).

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 16:49

g0tanks

Moderator CSA
Dat had ik ook toen ik mijn review aanpaste (het moet volgens mij wel een grote aanpassing zijn, niet een paar woorden). De datum veranderd dan gewoon naar de datum waarop je het aangepast hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door g0tanks op 11-05-2009 18:34 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet inderdaad een minimale wijziging hebben van een paar procent of zoveel honderd tekens om je review te kicken in de tracker en ook meteen je plaatsingsdatum bij te werken.

It's not a bug ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Wiethoofd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:35:
Je moet inderdaad een minimale wijziging hebben van een paar procent of zoveel honderd tekens om je review te kicken in de tracker en ook meteen je plaatsingsdatum bij te werken.

It's not a bug ;)
thnx je was weer is niet online |:(
dat 2e schoot bij mij ook gelijk binnen van huh das makkelijk je review een kick te geven. enfin duidelijk. kan slotje op O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Perkouw op 11-05-2009 19:12 ]

Verwijderd

Wiethoofd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:35:

It's not a bug ;)
Het rare is dat dit juist weer niet gebeurt bij Tweakblogs: de reden kan ik me wel bedenken (anders is het gemakkelijk je blog bovenaan te houden). Toch is het dus niet overal helemaal consistent en kan ik me verwarring van de TS wel begrijpen.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 16:49

g0tanks

Moderator CSA
Ik zou het juist raar vinden als dit wel zou gebeuren bij Tweakblogs. Je maakt toch geen grote updates in een post? Dan maak je gewoon een nieuwe post aan op je blog en bewerk je het oude artikel met een verwijzing naar het nieuwe. Tenminste, dat zou ik doen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door g0tanks op 12-05-2009 14:13 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:10:
[...]

Het rare is dat dit juist weer niet gebeurt bij Tweakblogs: de reden kan ik me wel bedenken (anders is het gemakkelijk je blog bovenaan te houden). Toch is het dus niet overal helemaal consistent en kan ik me verwarring van de TS wel begrijpen.
Bij tweakblogs kan je zelf de publicatie tijd aanpassen ;) Alleen moet je daar wel een goede reden voor hebben, anders wek je alleen maar irritatie op bij de gebruikers. Vandaar ook dat je om dat te kunnen eerst de blogpost offline moet halen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Geen bug dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.