Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

visual web developer

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Hi,

Ik downloade net visual web developer 2008 express van microsofts website, omdat ik deze nodig had voor het school.
maar tijdens de installatie krijg ik telkens opnieuw de error:
1672
Close down 'machine debug manager'

maar ik heb geen enkel programma opstaan.

Weet iemand hier raad mee?

P.S. Het is echt dringend ;(

[ Voor 7% gewijzigd door denwilly op 11-05-2009 18:28 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
misschien kan je de volgende keer dan beter zelf googlen, is een stuk sneller dan wachten tot ik het voor je doe ;)

google: http://www.google.nl/sear...+debug+manager&meta=lr%3D
hit 1: Office: Machine Debug Manager (Mdm.exe) uitschakelen

[ Voor 14% gewijzigd door Rupie op 11-05-2009 18:33 ]

Desktop | Server | Laptop

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het helpt als je wat meer informatie geeft. Windows versie, verschillende PCs geprobeerd, virusscanner uitgeschakeld, opnieuw gedownload, etc etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan wil je niet vragen en wachten op antwoord, maar de eerste hit van [google=machine debug manager] lezen: daty is namelijk Office: Machine Debug Manager (Mdm.exe) uitschakelen ;)

Al is die (tweede) manier niet mooi. Services.msc => Machine debug manager => stoppen.

Het lijkt me niet nodig om dit topic verder open te laten. Ga ajb voortaan dus - ook bij haast, zolang het geen letterlijk leven of dood is - eerst zelf even rondkijken. Is vaak nog sneller ook.

Edit:
als je er nog niet uit komt, open gerust een nieuw topic. Maar geef dan wel even uitgebreid aan wat de situatie is (zie de vragen hierboven) en welke opties niet werken.

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 11-05-2009 18:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.