Toon posts:

Port Forward en verbinden (FTP) NAS Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben al tijd aan het tobben om te zorgen dat mijn collega via zijn laptop met filezilla verbinding kan maken met mijn NAS server met ftp ondersteuning.

De server een CH3WNAS (conceptronic) staat aangesloten op mijn router de router op de modem. Nu ben ik een virtuele server rule aan het toevoegen om een poort open te stellen voor het FTP verkeer. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit precies moet invulllen?

NAme: FTP
IP Adress:192.168.0.191 (CH3WNAS)
Protocol:6 - TCP ????
Public port:21
Private Port:21
Schedule:Always of never
Inbound FIlter: Allow all of deney all

En als laatst wat is het ip adres wat mijn collega moet invullen om verbinding te maken??
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is....

Groet steef

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-03 17:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Move naar Netwerken, een dergelijke thuis oplossing heeft niets met PNS te maken..

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:34:
Beste allemaal,

Ik ben al tijd aan het tobben om te zorgen dat mijn collega via zijn laptop met filezilla verbinding kan maken met mijn NAS server met ftp ondersteuning.
Op de filezilla site staat ook veel info over de server kant van het verhaal. Inclusief portforwarding.
De server een CH3WNAS (conceptronic) staat aangesloten op mijn router de router op de modem. Nu ben ik een virtuele server rule aan het toevoegen om een poort open te stellen voor het FTP verkeer. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit precies moet invulllen?

NAme: FTP
IP Adress:192.168.0.191 (CH3WNAS)
Protocol:6 - TCP ????
Public port:21
Private Port:21
Schedule:Always of never
Inbound FIlter: Allow all of deney all

En als laatst wat is het ip adres wat mijn collega moet invullen om verbinding te maken??
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is....
Het ip adres van je adsl/kabel aansluiting. Dus niet 192.168.*.*.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell