als je cpu welwillend is, zou je 3.5*124=434 (bij een pci van 31) zonder pijn en zonder xtra koeling moeten kunnen halen.
ff Asus boekje lezen
ff Asus boekje lezen
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Verwijderd
434Mhz en zonder extra koeling. Klinkt goed. Ga ik ook maar es proberen.
Moet ik verder nog ergens op letten?
CPU temp in de gaten houden bijvoorbeeld?
Moet ik verder nog ergens op letten?
CPU temp in de gaten houden bijvoorbeeld?
Ruben! een overklokker zonder temp. is een kip zonder kop, die doet het ook niet lang 
Jhonny, mijn boekje ziet er net zo uit als dat van Hamish, heb jij wel een P2B-F of is het een nepper?
Jhonny, mijn boekje ziet er net zo uit als dat van Hamish, heb jij wel een P2B-F of is het een nepper?
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Hamish> Ik heb een gewone ASUS P2B geen lettertjes erachter en in mijn handleiding staat geen 124 MHZ
En de multiplier kan ik ook niet omhoog halen, want dat ^&%$^#$ ding is multiplier locked.
En de multiplier kan ik ook niet omhoog halen, want dat ^&%$^#$ ding is multiplier locked.
Verwijderd
IK heb ook een P2B zonder poespas.
Blz 14 puntje 5 zelfde tekeningetjes als hierboven.
onderste rijtje tekeningetjes vierde kolom.
Blz 14 puntje 5 zelfde tekeningetjes als hierboven.
onderste rijtje tekeningetjes vierde kolom.
Klopt Johnny Blaze, het Moboboekje (leuk woord!) van de P2B vermeld deze setting niet.
Toch zou ik 'm even proberen.
Hamish
Toch zou ik 'm even proberen.
Hamish
Verwijderd
Heb zelf 133mhz geheugen gekocht, ligt het in ieder geval niet aan m'n geheugen.Aardige pci-cooler naast m'n Viper tnt1 pci, tegen het frituren
.
Was bezig om de standaard intelcooler eraf( v het inteldoosje) te slopen.Lukte niet
. Wel het doosje ontleedt,andere kant eraf, dat lukte dan wel
.
Nouja, hopelijk iets meer kans bij het opklokken omdat de warmte zich niet meer kan ophopen omdat de inteldoos weg is, behalve de kant met de cooler erop.
btw: De pentiumpies (proc) kunnen wel wat schroevedraaiersgeweld hebben zeg
Binnenkort effe proberen dat geval op te voeren.392 wist tie al te halen met pc100 geheugen, verder trok ut geheugen et niet
Heb iemand goede ervarigen met het verwijderen van intelcoolers van een p2 met doosje ??
< ik ieder geval niet>
Enne, bedankt v d link Hamish..very..very...colourfoll eh handy
Was bezig om de standaard intelcooler eraf( v het inteldoosje) te slopen.Lukte niet
Nouja, hopelijk iets meer kans bij het opklokken omdat de warmte zich niet meer kan ophopen omdat de inteldoos weg is, behalve de kant met de cooler erop.
btw: De pentiumpies (proc) kunnen wel wat schroevedraaiersgeweld hebben zeg
Binnenkort effe proberen dat geval op te voeren.392 wist tie al te halen met pc100 geheugen, verder trok ut geheugen et niet
Heb iemand goede ervarigen met het verwijderen van intelcoolers van een p2 met doosje ??
< ik ieder geval niet>
Enne, bedankt v d link Hamish..very..very...colourfoll eh handy
Ik heb ook een p2 350 mhz, maar ik kan de jumpers nergens vinden.. weet iemand waar deze zich bevinden?
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Pagina: 1