Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iPod] Docking met FM tuner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:05
Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpel docking station die aan al mijn eisen voldoet. Ik kan deze echter niet vinden. Wat wil ik precies:
- Dock waar mijn Ipod classic 120 in past.
- Dock moet zowel op stroom als op accu/batterijen kunnen draaien
- Er moet een digitale FM tuner inzitten.
- prijs max. 120 euro

That's it! Meer eisen heb ik niet! Toch kan ik een dergelijk apparaat niet vinden. Ze zijn OF allemaal zonder FM tuner OF boven de 300 euro. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:59
Met die digitale FM tuner, bedoel je daar soms DAB mee? Dan klopt 't namelijk dat ze boven de € 300,- zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smeerbartje
quote:
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:51:
Met die digitale FM tuner, bedoel je daar soms DAB mee? Dan klopt 't namelijk dat ze boven de € 300,- zijn.
Nee, ik bedoel gewoon een simpel FM radiootje. Ofwel, 3FM kunnen ontvangen op het apparaat. Streaming vanaf internet hoeft allemaal niet. Gewoon uit de ether.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:59
DAB is niet streaming, maar echte digitale ontvangst/digital audio broadcasting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smeerbartje
quote:
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:57:
DAB is niet streaming, maar echte digitale ontvangst/digital audio broadcasting.
Ah oke, maar dat bedoel ik dus niet :).

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True