Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Quotes gebruiken.
[edit] Uhm... idd, dat werkt iets anders dan verwacht.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 10:45 ]
Lijkt me wel iets dat daarmee te maken heeft overigens, volgens mij worden leestekens gewoon niet geïndexeerd.Omega herkent verschillende leestekens als samentreksels van phrases in de queries en negeert de leestekens ('vervangt' ze door spaties) tijdens het indexeren, te weten de " ", "-", ".", "_", "/", "\", "@", "'", "*".
[ Voor 83% gewijzigd door NMe op 11-05-2009 10:47 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 44% gewijzigd door crisp op 11-05-2009 10:47 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Dat kan ik met je eens zijn, maar de technische implementatie is (op dit moment) dus niet zo. Mijn opmerking was enkel bedoelt om aan te geven wat de oorzaak is en om duidelijk te maken dat hier dus een ander algorithme gebruikt wordt dan de algemene search via Omega (en dat dus de omega-syntax hier ook niet van toepassing is).Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:50:
Maar als ik quotes gebruik dan verwacht ik alleen resultaten met 'th<leesteken(s)>nk' en geen losse 'th' en 'nk'.
Intentionally left blank
als ik niet elke keer die extra url-stuk vergeet waarmee je een topic op 1 pagina kan zetten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kater? Eerst water, de rest komt later