Toon posts:

Symantec ghost solution suite 2.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey beste tweakers

Ik ben nieuw op dit forum dus als ik verkeerd zit met mijn vraag dan hoor ik het graag even.

Ik loop stage op een school waar gebruik gemaakt word van Symantec ghost solution suite v2.5.
Deze software is erg handig, omdat je remote een pc ermee kunt imagen, of een image van een pc af kunt halen.
Deze software heb een keer gedownload als trail versie, en kon hem na 30 dagen niet meer gebruiken, ik heb toen een poging gedaan deze te kraken, maar kwam er al snel achter dat dit na genoeg onmogelijk was.

Dus vraag ik nu aan jullie tweakers, of jullie weten of dat hier een alternatief voor is. Dus software die ongeveer het zelfde werkt maar die ik dan gewoon kan blijven gebruiken.

Met vriendlijke groeten
Marc1100 a.k.a Marc van Zuylen.

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-03 09:38
Welkom, zou ik zeggen. Om te beginnen is het een goed idee om de forumregels even na te lezen. Ik verwacht dat je dan wat meer reacties zult krijgen. Aangeven dat je getracht hebt software te kraken, valt hier niet zo in goede aarde en verder laat je openingspost ook niet echt zien wat je zelf al geprobeerd hebt.

Wat ik weet is dat best een aantal goede image-applicaties bestaan, maar volgens mij geen een die gratis is. Probeer het eens in google.

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is