Heb een probleem met de installatie van XP Pro. Op een Thunder K8W moet je de raid drivers van Silicon image tijdens installatie via een floppy doorgeven. Het gaat om si3114r. XP zegt later tijdens de installatie dat hij de betreffende files niet kan kopieren.
Het is mij vier jaar geleden wel eens gelukt, na een hoop gepuzzel, maar ik denk dat dat toen toeval was.
Nu ben ik deze machine met het K8W mobo weer aan het opbouwen sinds het systeem na een verhuizing niet meer werkte.
Ik heb al uren op het net gezocht met alle mogelijk zoektermen en kom veel van hetzelfde probleem tegen, alleen geen oplossingen. Ook de leveranciers Silicon Image en Tyan geven niet thuis.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben.
Heeft iemand suggesties ?
Het is mij vier jaar geleden wel eens gelukt, na een hoop gepuzzel, maar ik denk dat dat toen toeval was.
Nu ben ik deze machine met het K8W mobo weer aan het opbouwen sinds het systeem na een verhuizing niet meer werkte.
Ik heb al uren op het net gezocht met alle mogelijk zoektermen en kom veel van hetzelfde probleem tegen, alleen geen oplossingen. Ook de leveranciers Silicon Image en Tyan geven niet thuis.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben.
Heeft iemand suggesties ?