Beste Medetweakers...
Ik woon sinds een aantal jaren in Thailand. Je kunt hier HEEL erg veel mod en tweakzooi krijgen in de vele en vele computershops. Watercooling doen ze ook erg veel mee. Ik ben daarom ook eigenlijk benieuwd of watercooling in een land als Thailand zin heeft ivm de buitentemperatuur.
Het is hier eigenlijk altijd wel een graadje of 30, en de pc zuigt dus lucht de kast in wat al 30 graden warm is. In het hete seizoen al gauw 35 graden en hoger.
Kan een waterkoeling zijn warmte wel fatsoenlijk kwijt met deze temperaturen? Ik ben bang dat de processor met waterkoeling alleen maar warmer wordt ipv kouder...
Ervaringen met waterkoeling in warme landen?
[edit]
was even vergeten mijn systeem te plaatsen wat gekoeld wordt....
Asus P5Q-Premium
Intel Q9550
Asus GTX295
4x 2Gb Ram (GEiL)
6x WD 1TB (black edition)
2x WD 250Gb (Green edition)
Tagan 900 Watt PSU
NZXT Whisper Full Steel tower
Ik woon sinds een aantal jaren in Thailand. Je kunt hier HEEL erg veel mod en tweakzooi krijgen in de vele en vele computershops. Watercooling doen ze ook erg veel mee. Ik ben daarom ook eigenlijk benieuwd of watercooling in een land als Thailand zin heeft ivm de buitentemperatuur.
Het is hier eigenlijk altijd wel een graadje of 30, en de pc zuigt dus lucht de kast in wat al 30 graden warm is. In het hete seizoen al gauw 35 graden en hoger.
Kan een waterkoeling zijn warmte wel fatsoenlijk kwijt met deze temperaturen? Ik ben bang dat de processor met waterkoeling alleen maar warmer wordt ipv kouder...
Ervaringen met waterkoeling in warme landen?
[edit]
was even vergeten mijn systeem te plaatsen wat gekoeld wordt....
Asus P5Q-Premium
Intel Q9550
Asus GTX295
4x 2Gb Ram (GEiL)
6x WD 1TB (black edition)
2x WD 250Gb (Green edition)
Tagan 900 Watt PSU
NZXT Whisper Full Steel tower
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 09:48 ]