Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] [gallery]-tag naast de [myreact]-tag

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Op het forum en de frontpage kan je keurig de [myreact]-tag gebruiken met de username of user-id om naar zijn/haar myreact te linken. Nu is het zo dat als je naar iemands gallery wilt linken, van iemand die bijvoorbeeld niet actief is op het forum, je er een url van moet maken omdat het linken naar de myreact-pagina dan niet echt zinvol is.

Graag had ik de implementatie van de [gallery]-tag gezien 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:51

sanzut

It's always christmas time

test
sanzut
code:
1
2
3
[myreact=199665]sanzut[/myreact] of
[myreact=199665] of
[myreact=sanzut] dus;)

[ Voor 99% gewijzigd door sanzut op 11-05-2009 01:10 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hoe vaak komt het voor dat je hier wilt linken naar een user die niet actief is op het forum :? En dan nog, via de myreact pagina kan je altijd nog op de gallery komen :)

Ik denk dat we tzt beter tijd kunnen steken in het samenvoegen van die pagina's, dan nu een extra tag (waarvan er niet heel erg veel nut is) te maken terwijl deze dan later toch weer verdwijnt/nutteloos is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat myreact als aparte pagina wel blijft bestaan, maar dat eerder de GoT profiel-pagina en de gallery zullen worden samengevoegd. Op dat moment zullen we de [user=]-tag daarnaar laten wijzen.

Ik denk dan ook niet dat een nieuwe tag op dit moment zinvol is. Wellicht is het juist zinvoller om de [user]-tag nu al naar de gallery te laten wijzen.

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Behalve de laatste login staat er op de gallery volgens mij alles wat er ook in het profiel staat, en nog veel meer. Dat lijkt me dus inderdaad een mooie wijziging.

Net nog even gekeken, titel/ondertitel en sig staan daar ook nog, maar dat lijkt me op de titel na niet de meest relevante informatie en bovendien zie je dat toch al bij de naam staan. En die titel is bovendien waarschijnlijk zo aan de gallery toegevoegd :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

ergo actiepunt: [user] voortaan naar gallery laten verwijzen; dat maakt die tag dan ook bruikbaarder op de frontpage e.d. (en dus een kandidaat voor implementatie)

[ Voor 45% gewijzigd door crisp op 11-05-2010 00:12 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1