Gaming & Muziek 5.1 Speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
Ik wil een nieuw surround systeem kopen voor mijn nieuwe gaming computer, maar ik kan niet echt kiezen tussen volgende speakers:

-logitech Z5300E
-logitech G51

Ik wil voor zowel games als voor muziek goede kwaliteit + hoog volume (rock & metal muziek)
Dus welke van de 2 is het meest geschikt? Of kent er iemand nog andere betere 5.1 speakers die zowel muziek als games goed weergeeft?

Ik ben geen "audiophile" die het beste van het beste wil maar gewoon een (zeer) goede kwaliteit voor zowel games als muziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-06 18:00

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb nu ongeveer een half jaar de G51 en ben er wel tevreden over.
De bass is wel wat overkill maar die kun je gemakkelijk bijstellen via het controlpaneltje en desnoods ook nog in je software.

Ik heb wel een totaal andere muzieksmaak als jou maar ik vind de muziek echt top klinken hier, luister vooral Dance / House / Electro.
In games en films vind ik het helemaal smullen geblazen vooral met EAX en Crystalizer aan.
Kabels zijn wel wat kort maar deze kun je eventueel gemakkelijk verlegen.

Verder zou ik zeggen lees wat reviews voor wat specifiekere details ;)

http://www.hardcoreware.net/reviews/review-365-1.htm

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:15
egon088 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:15:
[..]
Ik wil voor zowel games als voor muziek goede kwaliteit + hoog volume (rock & metal muziek)
Dus welke van de 2 is het meest geschikt?
[..]
'goede kwaliteit' -> ik weet niet wat jij goede (geluid?)kwaliteit vind. Daarvoor kun je beter even in de MediaMarkt o.i.d. gaan luisteren, daar staan aardig wat van dergelijke setjes bij elkaar, beluisterbaar. Aangezien dit vrij bekende sets zijn, is de kans redelijk groot dat ze die ook hebben.

'hoog volume' -> Waarschijnlijk gaan ze allebei onwaarschijnlijk hard, maar gaat het geluid vervormen, dat het niet meer om aan te horen is...? De Z-5300 heeft volgens de specificaties een stuk meer vermogen en grotere drivers, dus ik gok dat die 'harder' kan. Maar als dit op een slaap-/computerkamertje staat zal dat weinig uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik zou zeggen, lees mijn vorige sluitmessage nog eens door..

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.