I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.
Bij het inlogscherm twee keer op Ctrl+alt+del drukken, maar dat had je zelf al gevonden neem ik aan?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Er is geen inlogscherm, je komt rechtstreeks op het bureaublad na het opstarten.
In safe mode starten en daar de administrator aanklikken en het account van je pa de rechten teruggeven ?
De kick van Electric!
Dan klik je op start en daarna op afmelden?Mr. Dave schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:21:
Er is geen inlogscherm, je komt rechtstreeks op het bureaublad na het opstarten.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik ga morgen weer verder, het wordt me nu te laat, bedankt voor de snelle reacties.
opnieuw installeren en steadystate er op zetten
Signature
Probleem opgelost.
Bij het inlogscherm twee keer op Ctrl+alt+del drukken, was uiteindelijk toch de oplossing.
Waarom dit in eerste instantie niet werkte is mij een raadsel.
Bedankt jongens.
Bij het inlogscherm twee keer op Ctrl+alt+del drukken, was uiteindelijk toch de oplossing.
Waarom dit in eerste instantie niet werkte is mij een raadsel.
Bedankt jongens.
Volgens mij staat dit zelfs in de FAQ vermeld (zij het in omgekeerde volgorde).
Daar had je dus ook in kunnen kijken voor je het topic opende
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Klopt, die oplossing was bij mij ook al lang bekend. Daarom schreef ik ook:"Bij het inlogscherm twee keer op Ctrl+alt+del drukken, was uiteindelijk toch de oplossing. Waarom dit in eerste instantie niet werkte is mij een raadsel."alt-92 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:36:
Volgens mij staat dit zelfs in de FAQ vermeld (zij het in omgekeerde volgorde).
Pagina: 1