Heb een paar jaar geleden een orange abo afgesloten. Bereik was zeer slecht. Na 2 jaar met nummerbehoud overgegaan op vodafone. Gaat veel beter alleen sommige mensen bereiken me niet. Ook niet als ze met de vaste telefoon bellen. Terwijl mensen met vodafone of KPN HI me wel kunnen bereiken. Kan het zijn dat er iets aan de simkaart niet goed is? Heb al een andere gsm aangeschaft omdat ik eerst dacht dat het eerst daar aan lag maar het blijft hetzelfde. (Bellers die me niet kunnen bereiken, bellen met mobiel T-mobile en vast Ziggo) Mijn oude gsm was een Samsung E900 en nu heb ik een G600. Heeft dit iets met UMTS van de simkaart te maken??
Kan zijn dat het overzetten van je nummer niet bij alle providers goed is doorgekomen.
Dat heb ik jaren geleden eens gehad.
Laat je provider van nu dat eens uitzoeken.
Dat heb ik jaren geleden eens gehad.
Laat je provider van nu dat eens uitzoeken.
kaatie, welkom op GoT 
Ik move je topic even naar het juiste subforum. Het past beter in Telecomproviders
En je krijgt er een extragratis titelfix bij
Ik move je topic even naar het juiste subforum. Het past beter in Telecomproviders
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 11-05-2009 00:18 ]
ff contact opnemen met je provider, dan maken ze er een case van (kan ook in de winkel).
Kunnen ze binnen enkele dagen gefixt hebben
Kunnen ze binnen enkele dagen gefixt hebben
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Bedankt voor het verplaatsen.
Myvodafone lag er in het weekend uit dus ga het vandaag nog eens proberen.
Bedankt alvast voor de tips, jullie horen van mij....
Myvodafone lag er in het weekend uit dus ga het vandaag nog eens proberen.
Bedankt alvast voor de tips, jullie horen van mij....
Ik verwacht dat er een pointer niet goed staat op de netwerken, waardoor de routering niet juist is. Even je provider contacten, die kunnen wel eea uitzoeken voor je
E-Developing
Vodafone neemt contact op met Orange, ws met overzetten naar Vodafone iets niet goed gegaan. Moet binnen 3 werkdagen opgelost zijn. Ben benieuwd
Na 2 weken nog niks verbeterd. Afgelopen maandag weer gebeld, ze konden niet zien wat er veranderd was. Maar nu zou het goedkomen binnen 2 dagen, dan volgde een telefoontje of smsje . Niks gehad en er is ook nog niks verbeterd. Volgende week weer bellen dus.
Anders ff langslopen in de winkel en ze van daaruit laten bellen naar supportdesk... `t gaat dan opeens veel sneller is mijn ervaringVerwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:29:
Na 2 weken nog niks verbeterd. Afgelopen maandag weer gebeld, ze konden niet zien wat er veranderd was. Maar nu zou het goedkomen binnen 2 dagen, dan volgde een telefoontje of smsje . Niks gehad en er is ook nog niks verbeterd. Volgende week weer bellen dus.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je zou het bij HI kunnen proberen, maar gok dat Vodafone meer voor je kan betekenen ;-)Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:14:
Je bedoelt een Vodafonewinkel??
haha, snap ik ook wel. Maar aangezien er hier in het dorp alleen gewone telefoonwinkels zitten en geen Vodafonewinkel, stelde ik deze vraag. Ik was niet duidelijk. Dus ik moet naar de grote stad.......
Ik heb t zelfde gezeur gehad van tmobile naar vodafone, dagen met vodafone aan de lijn gehangen, niets bereikt. 10 minuten met tmobile gebeld en t was allemaal geregeld, en een half uur later werkte alles naar behoren.
I, for one, like Roman numerals
Vandaag eerst ff met T-mobile gebeld, nee mevrouw, we hebben geen gegevens van u. We kunnen niks voor u doen, moet u toch echt met vodafone bellen. Ik weer met vodafone gebeld: Ja mevrouw, kan zijn dat dit nog niet verwerkt is bij t-mobile.Ikke: Dit zou binnen 24 uur opgelost zijn, geteld vanaf afgelopen woensdag dus dat moet het probleem niet zijn! Vodafone: Belt u anders even met T-mobile? Ikke: Heb ik net gedaan, zij kunnen me niet verder helpen en hebben geen informatie over dit gsm-nr. O wat vreemd, zei de dame van Vodafone. Tja, dan kan ik alleen de technische dienst contact met u laten opnemen. Graag zei ik. Wanneer kan ik dit telefoontje verwachten? Nou, vanmiddag kan ik niet beloven, morgen ook niet maar zeker deze week. Ik wacht dus maar weer af....... Ben bang dat ik gewoon een nieuw nr. moet gaan aanvragen maar dat wil ik juist niet!!!
Waarom laat je het niet porteren naar KPN of T-Mobile?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:39:
Vandaag eerst ff met T-mobile gebeld, nee mevrouw, we hebben geen gegevens van u. We kunnen niks voor u doen, moet u toch echt met vodafone bellen. Ik weer met vodafone gebeld: Ja mevrouw, kan zijn dat dit nog niet verwerkt is bij t-mobile.Ikke: Dit zou binnen 24 uur opgelost zijn, geteld vanaf afgelopen woensdag dus dat moet het probleem niet zijn! Vodafone: Belt u anders even met T-mobile? Ikke: Heb ik net gedaan, zij kunnen me niet verder helpen en hebben geen informatie over dit gsm-nr. O wat vreemd, zei de dame van Vodafone. Tja, dan kan ik alleen de technische dienst contact met u laten opnemen. Graag zei ik. Wanneer kan ik dit telefoontje verwachten? Nou, vanmiddag kan ik niet beloven, morgen ook niet maar zeker deze week. Ik wacht dus maar weer af....... Ben bang dat ik gewoon een nieuw nr. moet gaan aanvragen maar dat wil ik juist niet!!!
Beide toestellen kunnen niet met 3G overweg, dus wat je hiermee bedoelt snap ik niet helemaal.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:59:
Mijn oude gsm was een Samsung E900 en nu heb ik een G600. Heeft dit iets met UMTS van de simkaart te maken??
Waarom laat je het niet porteren naar KPN of T-Mobile?
T-mobile zeker niet, had met Orange een heel slecht bereik op mijn werk, met Vodafone niet!! Maar KPN is inderdaad een mogelijkheid
Beide toestellen kunnen niet met 3G overweg, dus wat je hiermee bedoelt snap ik niet helemaal.
[/quote]
Tjonge, wil ik slim overkomen??!!! (is dus niet gelukt, snap het zelf ook allemaal niet hoor!) Vandaar dit forum!
Maar hier heeft het uiteindelijk allemaal niks mee te maken.
T-mobile zeker niet, had met Orange een heel slecht bereik op mijn werk, met Vodafone niet!! Maar KPN is inderdaad een mogelijkheid
Beide toestellen kunnen niet met 3G overweg, dus wat je hiermee bedoelt snap ik niet helemaal.
[/quote]
Tjonge, wil ik slim overkomen??!!! (is dus niet gelukt, snap het zelf ook allemaal niet hoor!) Vandaar dit forum!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 19:38 ]
Pagina: 1