Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FF] Firefox Loopt telkens vast bij refresh op ogame.org

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Sinds 2 dagen heb ik een vervelend probleem met Firefox dat zich steeds weer herhaald.

Ik speel het spel OGame op Ogame.org. Op willekeurige momenten als de hoofdpagina zich ververst blijft Firefox vastzitten. Waar ik dan ook klik met de muis Firefox reageert niet meer en de computer genereert het bekend poing foutmeldingsgeluid. Ik kan dan Firefox enkel uitschakelen met Ctrl-alt-del.

Ik heb de volgende configuratie:
- Windows XP Pro UK SP3
- Firefox v. 3.0.10 (default browser)
- Internet Explorer 8.0.6

Add-ons in Firefox
- Adblock Plus 1.0.2
- Flashblock 1.5.10
- Foxgame 1.5.1.
- Java Quick Starter 1.0
- Url Fixer 1.5
- Woordenboek Nederlands 2.1.1

Ik heb het volgende inmiddels geprobeerd, zonder resultaat:
- Uitschakelen Adblock Plus
- Uitschakelen Flashblock
- Updaten Java
- Updaten Flashplayer
- Spyware check met Super Anti-Spyware / Spyware Terminator en Spybot
- Opnieuw opstarten computer
- Opnieuw opstarten Firefox en kiezen voor nieuwe sessie

Het vastlopen gebeurt alleen maar op Ogame.org. En enkel in het spel zelf als de pagina ververst wordt. Het gebeurt bv. niet op het got forum. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Mijn YouTube Channel

• Eonfge
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11-2022
Probeer ook Foxgame uit te schakelen (of te herinstalleren). Dit is de Add-on die speciaal voor Ogame gemaakt is, dus het kan zijn dat er een bug in zit. Als dit zo is raad ik je aan contact op te nemen met hun Def. team, want zelf weet ik niets van Ogame e.d. af.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost moet je misschien gaan kijk in the app. data van firefox en Foxgame. Probeer alle cookies en user data te verwijderen. Ogame is een online game dus je account zal er geen last van hebben.

Verder weet ik ook niet wat er aan de hand is. Prebeer dus maar te rotzooien met Foxgame, dat is de meest waarschijnlijke oorzaak van de vastloper.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Vooralsnog heeft het verwijderen van Foxgame een positief effect. De browser is, tot op heden dan, nog niet weer vastgelopen.

Mijn YouTube Channel