Toon posts:

ATI RADEON HD 4770 met 2,3GB onboard GDDR5 :-)

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik gewoon een lucky basterd of is het een fout in dxdiag en het spel Brothers in Arms HH ?

Als ik namelijk via dxdiag kijk bij mijn vidkaart specs, dan staat er 2,3 gb geheugen vermeld en tevens het spel BIA HH vermeld dat er 2300 MB onboard geheugen aanwezig is.

Mijn kaart is meen ik vrij nieuw de 4770. Is hier sprake van een bug in de software of heb ik een uniek exemplaar videokaart met een foutief aantal geheugen...

Kaart is de MSI 4770 met normaal gesproken 512MB onboard GDDR 5 mem.....

Kan iemand met dezelfde kaart eens kijken wat DXDIAg vermeldt? Ik run vista ultimate 64 bit met directx 10.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 13:11

MeNTaL_TO

The future is not set

Vista gebruikt ook intern geheugen voor je videokaart en die wordt bij de 512 opgeteld.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Aight. Heb net ff 3dmark vantage gedraaid en die zegt gewoon 512 MB. Weer een illusie armer....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn kaart is meen ik vrij nieuw de 4770. Is hier sprake van een bug in de software
Software doet precies wat het moet doen. Het probleem zit'm alleen in jouw verwachtingen van wat de software doet en wat het daadwerkelijk doet. Dxdiag geeft alle geheugen weer dat voor de videosubsystem te addresseren valt. Dat kan dedicated geheugen (je echte videogeheugen) zijn, maar ook gewoon shared systeemgeheugen.

Dit kun je in de dxdiag documentatie teruglezen. Ook is het op MS Technet, hier op GoT en op tig andere plaatsen al uitvoerig aan bod gekomen. Het is op Got de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent, en dat je duidelijk in je topicstart aangeeft waar je gezocht hebt en wat je vond. Dat is hier niet gebeurd, en het gaat om iets wat elders al besproken is, dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.