Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Forum] Weergave probleem bij topic gedateerd uit 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:43
Aangezien ik niets kon vinden omtrent dit onderwerp heb ik toch maar besloten het te posten.
Mijn OS + Browser etc:

Browser: Google Chrome 2.0.117.1
URL: http://gathering.tweakers...messages/949801/1//3,tier
Screenshot: Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ikf8gj.png

(Heb hierboven alleen even het probleem weergegeven, er wordt een tag niet juist gesloten, vandaar de error.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb net, uit nieuwsgierigheid, ook maar eens Google Chrome opgestart om eens de gegeven url te bekijken.

Als ik de url open dan zie ik pagina 2 waar een aantal problemen zijn. Iets wat Google Chrome lastig vind om goed weer te geven. Pagina 1,3,4 en 5 van datzelfde topic werkt wel gewoon normaal.

Maar er is iets mis met de post van Gordijnstok waardoor de rest van de pagina in het codeblok verschijnt of de layout van het codeblok overneemt.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Het probleem is ook zichtbaar in FF 3.0

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:57
En ook in IE 8.0

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Flipke84 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:54:
Het probleem is ook zichtbaar in FF 3.0
En het ligt niet aan het besturingssysteem, hier op XP SP3 hetzelfde probleem.

En om even makkelijk te doen, het betreft deze reactie: Verwijderd in "[ALG] zeg nee tegen Stored Procedures *"

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:43
Het lijkt net of ze in 2004 met HTML moesten werken in plaats van bb-codes, of bb-code in bb-code terwijl de laatste niet is gesloten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Fixed; de geparsede versie van dat bericht pastte niet meer in 64K. Zonder highlighting van de code weer wel :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.