Ik heb weer een probleem met mijn pc, sinds enkele dagen krijg ik na dat de pc een aantal minuten aanstaat (soms zelfs al bij het inlogscherm) een bluescreen, met deze error:
http://msdn.microsoft.com/en-gb/library/ms793589.aspx
Nu heb ik memtest, HDD test en ook de videocard benchmark test al gedaan.
Ik vermoed dat het of de voeding of de PSU is, aangezien dat de enige 'oude' componenten nog zijn in mijn pc.
De ram/cpu en mobo is namelijk net nieuw.
Aan de software zal het niet liggen, want ook met andere HDD's krijg ik problemen. Drivers van alles heb ik al geup en downgrade maar daar ligt het blijkbaar niet aan. Om nou zeker te weten dat ik wel het goede (nieuw) koop vraag ik jullie om ideeen/hulp.
Mijn setup nu:
Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775) Direct leverbaar !!
Gigabyte GA-EP45-DS3L ATX LGA775 1600DDRII Direct leverbaar !!
Intel Core 2 Duo E7400 (LGA775, 2,80Ghz, 1066Mhz, 3MB) Direct leverbaar !!
Kingston 4GB DDR2 (2x2GB) PC6400 800Mhz CL6 Dual Channel Kit (KVR800D2N6K2⁄4G)
En het gene wat ik al 3 jaar erin heb zitten:
250GB hdd maxtor sata
Tagan easycon 530W
Asus EN7800GT
op windows XP
Ik heb niemand in mijn omgeving die een CPI-E gpu heeft dus dat kan ik zo helaas niet testen, al moet ik wel zeggen dat mijn pc ook vaak vastliep (toen die nog enigszins werkte) bij het afsluiten van VLC player.
http://msdn.microsoft.com/en-gb/library/ms793589.aspx
Nu heb ik memtest, HDD test en ook de videocard benchmark test al gedaan.
Ik vermoed dat het of de voeding of de PSU is, aangezien dat de enige 'oude' componenten nog zijn in mijn pc.
De ram/cpu en mobo is namelijk net nieuw.
Aan de software zal het niet liggen, want ook met andere HDD's krijg ik problemen. Drivers van alles heb ik al geup en downgrade maar daar ligt het blijkbaar niet aan. Om nou zeker te weten dat ik wel het goede (nieuw) koop vraag ik jullie om ideeen/hulp.
Mijn setup nu:
Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775) Direct leverbaar !!
Gigabyte GA-EP45-DS3L ATX LGA775 1600DDRII Direct leverbaar !!
Intel Core 2 Duo E7400 (LGA775, 2,80Ghz, 1066Mhz, 3MB) Direct leverbaar !!
Kingston 4GB DDR2 (2x2GB) PC6400 800Mhz CL6 Dual Channel Kit (KVR800D2N6K2⁄4G)
En het gene wat ik al 3 jaar erin heb zitten:
250GB hdd maxtor sata
Tagan easycon 530W
Asus EN7800GT
op windows XP
Ik heb niemand in mijn omgeving die een CPI-E gpu heeft dus dat kan ik zo helaas niet testen, al moet ik wel zeggen dat mijn pc ook vaak vastliep (toen die nog enigszins werkte) bij het afsluiten van VLC player.