[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
mstsc /console (of mstsc /admin vanaf de nieuwe RDP client v6)
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Afhankelijk van de versie van je RDP client de parameter /console (oudere versies) of /admin (nieuwere versies) meegeven op de commando regel, bijvoorbeeld:
mstsc /console /v:mijnserver
edit: spuit 11
En voor het geval je RDP bestanden gebruikt, zet dan de volgende regels in je bestand:
connect to console:i:1
administrative session:i:1
Wederom is de eerste voor de oudere versies en de tweede voor de nieuwere, maar het kan geen kwaad om beide er in te zetten.
mstsc /console /v:mijnserver
edit: spuit 11
En voor het geval je RDP bestanden gebruikt, zet dan de volgende regels in je bestand:
connect to console:i:1
administrative session:i:1
Wederom is de eerste voor de oudere versies en de tweede voor de nieuwere, maar het kan geen kwaad om beide er in te zetten.
[ Voor 43% gewijzigd door MegaTronics op 10-05-2009 16:59 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Via de Group Policy Editor kun je het maximale aantal sessies per gebruiker limiteren tot één.
Start --> run --> gpedit.msc --> Computer Configuration --> Administrative Templates --> Windows Components --> Terminal Services --> "Restrict TErminal Services users to a single session" op Enabled zetten.
Start --> run --> gpedit.msc --> Computer Configuration --> Administrative Templates --> Windows Components --> Terminal Services --> "Restrict TErminal Services users to a single session" op Enabled zetten.
Op zich precies wat de TS wil, maar uit ervaring weet ik dat het niet handig is. Zo had ik een keer mijn console sessie vast zitten en toen kon ik via een tweede sesie alsnog de console sessie de nek omdraaien.marcieking schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:01:
Via de Group Policy Editor kun je het maximale aantal sessies per gebruiker limiteren tot één.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik werk nooit als Administrator, en gebruik het Admin-account voor wat jij zegt. Ik kan me echter voorstellen dat je het wel zou willen doen, dan werkt dit inderdaad niet.
Tnx voor de uitleg heren, zal het vanavond meteen uitprobeeren of ik het zo werkend krijg zo als ik het wil
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Pagina: 1