Ik ben vandaag aan de slag gegaan met met de tutorial voor het OOP User System (klik)
Ik heb alles stap voor stap opgevolgd, maar nu komt PHP met de volgende melding:
Dit is line 130:
Ik ben dus opzoek gegaan naar een mogelijke oplossing en kwam toen hier uit.
Helaas wordt men hier aangeraden om contact op te nemen met een persoon via msn, na contact te hebben gehad via PM en staat er dus geen concrete oplossing als antwoord. Maar aangezien deze gebruiker al maanden niet meer online is geweest, verwacht ik niet echt een snelle response op mijn PM....
Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?
Ik heb alles stap voor stap opgevolgd, maar nu komt PHP met de volgende melding:
Dit is het stukje code waar het om gaat:'Warning on line 130,
preg_match() [function.preg-match]: Unknown modifier '0', in /home/[DOMEIN]/public_html/classes/user.php'
code:
1
2
3
4
| $_name = "/^[-!#$%&’*+./0-9=?A-Z^_`{|}~]+"; $_host = "([-0-9A-Z]+.)+"; $_tlds = "([0-9A-Z]){2,4}$/i"; if( preg_match( $_name ."@". $_host . $_tlds, $email ) ){ |
Dit is line 130:
code:
1
| if( preg_match( $_name ."@". $_host . $_tlds, $email ) ){ |
Ik ben dus opzoek gegaan naar een mogelijke oplossing en kwam toen hier uit.
Helaas wordt men hier aangeraden om contact op te nemen met een persoon via msn, na contact te hebben gehad via PM en staat er dus geen concrete oplossing als antwoord. Maar aangezien deze gebruiker al maanden niet meer online is geweest, verwacht ik niet echt een snelle response op mijn PM....
Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+