Toon posts:

Probleem met Infocus X8 Beamer

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
Gotters,

Ik heb al een tijdje een Infocus X8 beamer. Nu heb ik daar laatste tijd een probleem mee wat ik niet kan oplossen. Ik zal het uitleggen

In mijn computer zit een 8500GT met daaraan analoog aangesloten Samsung TFT. En als 2e scherm me LCD-tv digitaal met hdmi.

Nu had ik dus tijd terug die Infocus X8 gekocht. Maar kon niet aansluiten. Dus had ik er een PCI kaartje bijgeprikt. De FX5200. Nou werkte meteen perfect, kon 4 schermen aansluiten enz.

Toen had ik laatst PER ONGELUK me drivers geupdate van de videokaart. Dat had ik noooooooit moeten doen.

Sinds dien heb ik alleen maar gek*t met de schermen en beamer. Nu heb ik maar even tijdelijk de FX5200 uitgeschakeld zodat ik daar even geen last van heb.

Wat is nu nou het probleem. Ik heb nu me beamer aan de 8500GT gehangen als 2e monitor. Infocus word gewoon herkend door Nvidea maar op het scherm van de beamer blijft "NO SIGNAL" staan.

Beamer is verbonden met DVI kabel. Heb alles al geprobeerd, resoluties, drivers, enz. Niks helpt. Analoog aansluiten kan wel maar dat ziet er niet uit.

Wat denken jullie?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:46

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.