Hallo!
Ik heb gisteren mijn G1 opgehaald, en probeer sindsdien zonder resultaat om 'm aan de praat te krijgen..
Ik beschik over een abonnement bij Hi/KPN met onbeperkt internet (Eindeloos online), en een simlock vrije G1..
Wanneer ik het toestel aanzet, moet ik mijn gmail account instellen, voor ik verder kan.
Het probleem is hier, dat het toestel geen verbinding maakt met eindeloos online!
Ik heb handmatig de internetinstellingen van het toestel in moeten voeren. Dit kan ook automatisch toegezonden worden, maar het probleem is, dat je daarvoor een sms moet versturen, en dat kan pas na het instellen van de account.
Heeft iemand dit probleem ook? En wellicht een oplossing?
Met vriendelijke groet,
Koen
Heb inmiddels de oplossing gevonden!
Uiteraard, een half uur na een hulpkreet kom je ineens de juiste instellingen tegen..
Ik zal ze hier posten voor mensen die hetzelfde probleem hebben!
De instellingen die je in moet voeren voor internet:
Name: KPN
APN: internet
Proxy: <Not set>
Port: <Not set>
Username: <Not set>
Password: <Not set>
Server: <Not set>
MMSC: <Not set>
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
MCC: 204
MNC: 08
APN type: default
Zo werkt het bij mij in ieder geval, en bij de poster van het forum waar ik het vandaan heb..
Groeten,
Koen
Ik heb gisteren mijn G1 opgehaald, en probeer sindsdien zonder resultaat om 'm aan de praat te krijgen..
Ik beschik over een abonnement bij Hi/KPN met onbeperkt internet (Eindeloos online), en een simlock vrije G1..
Wanneer ik het toestel aanzet, moet ik mijn gmail account instellen, voor ik verder kan.
Het probleem is hier, dat het toestel geen verbinding maakt met eindeloos online!
Ik heb handmatig de internetinstellingen van het toestel in moeten voeren. Dit kan ook automatisch toegezonden worden, maar het probleem is, dat je daarvoor een sms moet versturen, en dat kan pas na het instellen van de account.
Heeft iemand dit probleem ook? En wellicht een oplossing?
Met vriendelijke groet,
Koen
Heb inmiddels de oplossing gevonden!
Uiteraard, een half uur na een hulpkreet kom je ineens de juiste instellingen tegen..
Ik zal ze hier posten voor mensen die hetzelfde probleem hebben!
De instellingen die je in moet voeren voor internet:
Name: KPN
APN: internet
Proxy: <Not set>
Port: <Not set>
Username: <Not set>
Password: <Not set>
Server: <Not set>
MMSC: <Not set>
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
MCC: 204
MNC: 08
APN type: default
Zo werkt het bij mij in ieder geval, en bij de poster van het forum waar ik het vandaan heb..
Groeten,
Koen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 12:56 . Reden: Oplossing probleem gevonden! ]