Ik heb niets te melden.
No offense maar het is een solo testcase topic, dus dan post je 1 foto en niet een hele riedel..joeltje schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:56:
Okay, eerste test case van joeltje,
Tenminste ik dacht dat dat de bedoeling van het topic was. Verder niet kwaad bedoeld hoor
Ik denk dat het gewoon verkeerd geplaatst is aangezien de post de inhoud heeft die van een testcase topic wordt verwacht.loewie-643- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:15:
[...]
No offense maar het is een solo testcase topic, dus dan post je 1 foto en niet een hele riedel..
Tenminste ik dacht dat dat de bedoeling van het topic was. Verder niet kwaad bedoeld hoor
okay, sorry... wellicht kan een modje er een appart topic van bouwen?
ik wil er namelijk wel wat van leren, en gezien dat in de TT stond
ik wil er namelijk wel wat van leren, en gezien dat in de TT stond
[ Voor 37% gewijzigd door joeltje op 09-05-2009 07:46 ]
Ik heb niets te melden.
Dit topic is afgesplitst vanuit het Zoefff in "Solo testcasefoto's - om van te leren | ..." . Ik verwacht eigenlijk nog wel iets meer van deze testcase; een doel of korte uitleg wat je precies gefotografeerd hebt. Wellicht wil je ook de titel veranderen, dat kan je via een TR laten weten
Eerste tip, stop met mijnalbum. Het watermerk is irritant en het jpg resizing algoritme is walgelijk. Gratis kun je o.a. bij flickr en photobucket ook terrecht en die zijn beter voor je foto's.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Foto 1: Leuke portret, alleen het lichtval op d'r gezicht is iets minder.
Foto 2: Zo te zien heeft je camera op die eerste paar haren gefocused en is de rest van de foto erg onscherp
Foto 3: Niks op aan te merken maar verder ook niet echt een spannende foto, de achtergrond is een beetje te rommelig
Foto 4: Dat ronde ding op de voorgrond is storend, verder wel leuke uitdrukkingen op de gezichten, goede timing
Foto 2: Zo te zien heeft je camera op die eerste paar haren gefocused en is de rest van de foto erg onscherp
Foto 3: Niks op aan te merken maar verder ook niet echt een spannende foto, de achtergrond is een beetje te rommelig
Foto 4: Dat ronde ding op de voorgrond is storend, verder wel leuke uitdrukkingen op de gezichten, goede timing
Ik ben altijd dol op dierentuin foto's, helaas zie ik er geen een 
1 & 2 zijn op zich best aardig.
3: Lijkt mij wat wazig.
4: Mijn oog word steeds naar dat plastic ding op de voorgrond getrokken, probeer dit soort vreemde objecten te vermijden.
1 & 2 zijn op zich best aardig.
3: Lijkt mij wat wazig.
4: Mijn oog word steeds naar dat plastic ding op de voorgrond getrokken, probeer dit soort vreemde objecten te vermijden.
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Pagina: 1