System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52
Zoek op wat de hardware is in de Mac mini, en zoek benchmarks op. Dan weet je het
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor Mac Mini het is (wat betreft specs). Als het gaat om een moderne C2D dan zal die heus wel een stukje sneller zijn.
Een 2500+ is natuurlijk al een stuk ouder dan een moderne cpu, en in die jaren zijn cpu's natuurlijk een stuk vlotter geworden.
Of het een goede aanschaf is is natuurlijk iets anders, ik zou eerder gewoon een pctje kopen, dan ben je een stuk goedkoper uit.
Een 2500+ is natuurlijk al een stuk ouder dan een moderne cpu, en in die jaren zijn cpu's natuurlijk een stuk vlotter geworden.
Of het een goede aanschaf is is natuurlijk iets anders, ik zou eerder gewoon een pctje kopen, dan ben je een stuk goedkoper uit.
Ok, bedankt voor de responses. Ik zal eraan denken.
System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52
Dit is eigenlijk een kwestie die je zelf wel even uit kunt zoeken. Benchmarks van de processoren zijn makkelijk op te zoeken. Qua specs moge het in ieder geval duidelijk zijn dat het e.e.a. een flink pak sneller is geworden.
Het enige wat overblijft is het verschil tussen Windows en Mac OS X. In Apple Talk kun je ongetwijfeld een berg informatie vinden. Op het internet is overigens nog wel meer te vinden over het 'overstappen' naar Mac OS X
. Wat je uiteraard ook nog kunt doen is iemand opzoeken met een Mac of een Apple Store binnenlopen en het OS even uitproberen. Bij het laatste ben ik wel van mening dat je een OS (ieder OS) niet binnen een uurtje goed kunt proberen. Je doet er goed aan om het voor langere tijd te testen en je goed in te lezen.
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Het valt onder 'welke moet ik nemen?' wat aldus het CSL Beleid niet de bedoeling is in CSL. Mocht je trouwens voor een Windows (of Linux) PC gaan dan kun je de zogenaamde Best Buy Guides raadplegen voor een goede koop. Meer daarover vind je in de topics die bovenaan CSL staan en in [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht
.
Het enige wat overblijft is het verschil tussen Windows en Mac OS X. In Apple Talk kun je ongetwijfeld een berg informatie vinden. Op het internet is overigens nog wel meer te vinden over het 'overstappen' naar Mac OS X
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Het valt onder 'welke moet ik nemen?' wat aldus het CSL Beleid niet de bedoeling is in CSL. Mocht je trouwens voor een Windows (of Linux) PC gaan dan kun je de zogenaamde Best Buy Guides raadplegen voor een goede koop. Meer daarover vind je in de topics die bovenaan CSL staan en in [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()