Ik heb gister een kant en klaar systeem voor mijn zusje gekocht en sommige dingen zijn mij niet helemaal duidelijk.
het gaat om het volgende systeem.
-desktop
- amd pnemon II x4 quadcore 805
- 1024 mb ati radeon hd4650 pro
- 4 gig geheugen
- 1 terrabite 7200 rpm hardeschijf
- windows vista home premium 64-bits sp1
- met natuurlijk dvd en muis/toetsenbord enz.
*mijn vraag is..is dit systeem geschikt om een beetje aardig op te gamen?
het is natuurlijk geen high-end systeem..en dat hoeft ook zeker nietmaar wat kan ik van dit systeem verwachten.
*met name de video kaart...is die ok?...hoe is deze video kaart in verhouding met de nividea 8800gt (die ik zelf heb)
*Ook heb ik nog nooit gewerkt met Vista...haalt Vista de (game) prestaties vand dit systeem naar beneden en is het beter om XP te instaleren?...of moet vista gewoon kunnen?
Als laatste vraag ben ik benieuwd hoe dit systeem zich verhoudt tot mijn systeem....
ik heb een :
-intel core duo 2 e6750
- nvidea 8800gt
- 2 gig twinx geheugen
Mijn systeem is al weer oud natuurlijk maar om te gamen werkt ie nog perfect...en qua prestaties wilde ik een gelijkwaardige pc voor mijn zusje kopen..is dat het geval met bovenstaand pc?
grtz
Bart
het gaat om het volgende systeem.
-desktop
- amd pnemon II x4 quadcore 805
- 1024 mb ati radeon hd4650 pro
- 4 gig geheugen
- 1 terrabite 7200 rpm hardeschijf
- windows vista home premium 64-bits sp1
- met natuurlijk dvd en muis/toetsenbord enz.
*mijn vraag is..is dit systeem geschikt om een beetje aardig op te gamen?
het is natuurlijk geen high-end systeem..en dat hoeft ook zeker nietmaar wat kan ik van dit systeem verwachten.
*met name de video kaart...is die ok?...hoe is deze video kaart in verhouding met de nividea 8800gt (die ik zelf heb)
*Ook heb ik nog nooit gewerkt met Vista...haalt Vista de (game) prestaties vand dit systeem naar beneden en is het beter om XP te instaleren?...of moet vista gewoon kunnen?
Als laatste vraag ben ik benieuwd hoe dit systeem zich verhoudt tot mijn systeem....
ik heb een :
-intel core duo 2 e6750
- nvidea 8800gt
- 2 gig twinx geheugen
Mijn systeem is al weer oud natuurlijk maar om te gamen werkt ie nog perfect...en qua prestaties wilde ik een gelijkwaardige pc voor mijn zusje kopen..is dat het geval met bovenstaand pc?
grtz
Bart