Mensen ik hier sinds kort Humyo.( www.humyo.com ) Dit is een online harde schijf. 10gb free of meer maar dan betalend. Je kunt files via internet browser op die harde schiijf zetten. Dus inloggen op Humyo.com maar ze leveren ook een netwerk client bij. Een soort drive in "computer". http://www.humyo.com/pages/en/upload-to-online-storage Nu als ik die drive wil gebruiken en nieuwe mappen wil bij maken, een bestand erin zetten of een andere bewerking in die drive loopt alles vast. Ik heb de drive ook geinstalleerd op een EEE pc.(zelfde probleem)
Het probleem treedt op bij XP en Vista. Ik heb de proxy server al uitgezet.(die standaard aan stond) Het is iets beter maar blijft problemen geven. De firewall heb ik ook al uitgezet maar de problemen blijven. In het verleden heb ik ook de Gmail drive gehad en een FTP acces. Hiermee heb ik nooit problemen gehad.
Het probleem treedt op bij XP en Vista. Ik heb de proxy server al uitgezet.(die standaard aan stond) Het is iets beter maar blijft problemen geven. De firewall heb ik ook al uitgezet maar de problemen blijven. In het verleden heb ik ook de Gmail drive gehad en een FTP acces. Hiermee heb ik nooit problemen gehad.