To boldly go where no man has gone before...
Verwijderd
Hij zegt als hij de tv uit doet, dus dat zou dan niets met Plex te maken moeten hebben.. Is de tv als tweede scherm aangesloten of gewoon als hoofdscherm? Blijft het scherm zwart als je de verbinding verbreekt en weer opnieuw opent?Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:30:
Plex lijkt dat niet te ondersteunen, heb hetzelfde probleem met m'n mini server.
[ Voor 3% gewijzigd door Hertog op 09-05-2009 16:53 ]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik heb mijn Macpro in de kamer en ook mijn TV met de MacMini.
De tv is het enige scherm op de mini.
Als de tv aanstaat en ik ga naar mijn macpro dan kan ik via schermdeling de mini bedienen.
Loop ik naar de tv waar de mini op aangesloten is en ik doe de tv uit, dan wordt mijn schermdeling op mijn macpro zwart.
Oja en het scherm blijft zwart als ik de verbinding verbreek en weer opnieuw wil schermdelen.
[ Voor 11% gewijzigd door fjs op 09-05-2009 18:52 ]
To boldly go where no man has gone before...
1. Welke revisie van de Mac Mini heb je?
2. Draai je fullscreen applicaties die zelf een resolutie fixen (Plex bijvoorbeeld).
3. Wanneer er geen applicatie draait op de Mini, heb je dan hetzelfde probleem?
4. Als je de Mini opstart met de TV uit, werkt het dan ook niet?
Ik heb hier een Mini G4 en Mini C2D (Intel chipset) waarbij het prima werkt, maar ik gebruik geen Plex.
[ Voor 15% gewijzigd door Whieee op 10-05-2009 12:23 ]
Launching containers into space