Ik heb een HP voorgeinstalleerde machine met engelse windows XP. Nu heb ik daar een nederlandse OEM XP SP3 bijgekocht maar ik krijg de volgende na het laden van de bestanden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. Fout 0x0000007B. Voer CHKDSK /F uit om fouten te verkomen
Ik heb al gegoogled en kwam op deze site.
Hier worden een aantaal punten aangehaald zoals een opstartvirus, dit kan nooit het geval zijn omdat dat ding gloednieuw is
Dat de apparaatstuurprogramma's niet aanwezig zijn, lijkt me sterk want het is geen raid systeem en naar mijn wete zit alles tegewoordig wel bij windows xp ingebakken
en voor de rest staat er volgens mij geen nuttige informatie meer op.
Zelf denk ik dat HP misschien een beveiliging er op heeft gezet dat je geen andere software over een oem mag zetten. Dit lijkt me aan de andere kan weer sterk omdat ik dit nog nooit heb gezien.
Ik zou dus echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen, hebben jullie een idee?
Met vriendelijke groet,
Barry Claassens
Het gaat overigens om een
HP DC7900SFF
C2D E8500
250GB Sata
Ik heb al gegoogled en kwam op deze site.
Hier worden een aantaal punten aangehaald zoals een opstartvirus, dit kan nooit het geval zijn omdat dat ding gloednieuw is
Dat de apparaatstuurprogramma's niet aanwezig zijn, lijkt me sterk want het is geen raid systeem en naar mijn wete zit alles tegewoordig wel bij windows xp ingebakken
en voor de rest staat er volgens mij geen nuttige informatie meer op.
Zelf denk ik dat HP misschien een beveiliging er op heeft gezet dat je geen andere software over een oem mag zetten. Dit lijkt me aan de andere kan weer sterk omdat ik dit nog nooit heb gezien.
Ik zou dus echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen, hebben jullie een idee?
Met vriendelijke groet,
Barry Claassens
Het gaat overigens om een
HP DC7900SFF
C2D E8500
250GB Sata