Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Topicstarter
Een goededag tweakers!

Even een korte vraag, ik wil binnenkort een nieuwe pc in elkaar gaan zetten en heb mn pijlen gericht op de EVGA Nforce 750i SLI FTW als mobo. Nu heb ik hier en daar gelezen dat de northbridge behoorlijk warm kan worden, heeft iemand hier ervaring mee? Zou dat een reden kunnen zijn om het mobo niet te kopen of vormt dat geen probleem voor het goed functioneren? ( Ook voor de omringende componenten en dergelijke).

Evt andere ervaringen met dit mobo zijn ook welkom, alvast bedankt!

(wil dit bord gaan gebruiken icm EVGA gtx275 FTW, Antec 300, 4gb intern en E8500)

[ Voor 7% gewijzigd door M4DMan op 09-05-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Ervaringen die vraag je niet, die zoek je op.

Het zou een beetje absurd zijn als iedere keer dat er om ervaringen gevraagd wordt iedereen zijn/haar ervaring weer moet gaan posten in een nieuw topic. Kortom, zoek en gij zult vinden.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Waarom wil je een nForce 750i moederbord? Wil je SLI gaan draaien? Zo ja, met wat voor kaarten? En zo nee, waarom dan een nForce SLi bord?

Waarom geen 780i, 790i, of X48 of X58 of AM2 of AM3?

Ik vind je topicstart wat karig... Voor ervaringen en reviews met/van een 750i kan je op google zat vinden, edit; zoals hierboven idd ook al wordt aangegeven. :)

http://www.google.nl/sear...+review&btnG=Zoeken&meta=

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 09-05-2009 10:43 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Topicstarter
Ik weet het, zoals ik al aangeef heb ik er hier en daar ook al over gelezen (reviews) maar niet echt wat kunnen vinden van mensen die het bord ook daadwerkelijk in gebruik hebben, vandaar dat ik benieuwd ben of tweakers hier wat meer inhoudelijk erop in kunnen gaan. Ben vrij nieuw op dit forum, dus als dit een misplaatst topic is, excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Topicstarter
RappieRappie schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:42:
Waarom wil je een nForce 750i moederbord? Wil je SLI gaan draaien? Zo ja, met wat voor kaarten? En zo nee, waarom dan een nForce SLi bord?
Ik ben wel geinteresseerd om evt in de toekomst SLI te gaan draaien ja, dat zou dan met 2x gtx275 zijn..
Waarom geen 780i, 790i, of X48 of X58 of AM2 of AM3?
AM* valt sowieso af omdat ik die-hard Intel ben, en core I7 is op dit moment nog niet bereikbaar binnen mijn budget ;)
Ik vind je topicstart wat karig... Voor ervaringen en reviews met/van een 750i kan je op google zat vinden, edit; zoals hierboven idd ook al wordt aangegeven. :)

http://www.google.nl/sear...+review&btnG=Zoeken&meta=
De meeste van die reviews heb ik al gelezen, maar dat zijn meestal mensen die het bord eventjes testen. Ik zoek echt mensen die het bord al n tijd in gebruik hebben en die posi-/negatieve aspecten goed kunnen bewoorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In de reviews waar ze aangeven dat het ding heet wordt zal er ook vast wel staan of het kwaad kan of niet (en wat is heet? Electronica heeft doorgaans een wat hogere grens van wat ze aan temperatuur kunnen hebben dan mensen).

Verder is het een kwestie van reviews en ervaringen lezen. En dat is toch iets dat je zelf op moet zoeken en op basis daarvan ook naar alternatieven kunt kijken. Omdat naar ervaringen vragen niet de bedoeling is gaat dit topic op slot.

Overigens kun je de editknop gebruiken als je nog iets aan je vorige post toe wilt voegen en jij bent de laatste poster, zodat je je topic niet hoeft te kicken.

[ Voor 14% gewijzigd door TERW_DAN op 09-05-2009 11:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.