Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 07:20
Ik heb mij deze week de samsung star gekocht maar ik heb enkele problemen. Ik heb hier echter enkele prob met. Ik kan surfen via de webbrowser maar ik kan niet met google maps werken (v2.3.2). Constant staat er dat hij bezig is met de algemene voorwaarden te laden, maar deze blijft op 0kB staan. Ik hoor aan de speakers van mijn pc dat er wel degelijk netwerk connectie is maar het lukt niet.
Na tijdje krijg ik melding dat ik de signaalsterkte moet controleren. Deze is goed want ik kan vlot surfen.
Nu merk ik wel dat wanneer ik surf, dat het edge icoontje in een wereldbol verandert, maar als ik via google maps ga, dan wordt het normaal blauwe edge icoontje rood en komen er halve cirkeltjes uit (net zoals bij mms)

Kan ik ergens de java instellingen aanpassen voor internet of zo?

Als er iemand wat screens of zo wil van dit toestel, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Wel welke versie van Google Maps heb je geinstalleerd?
Een versie die geschikt is voor de Star of een andere versie?
Het kan namelijk zijn dat de versie die jij geinstalleerd heb niet werkt wegens bij andere resolutie ect.

Je kan ook proberen om je telefoon opnieuw te starten. Of je kan Google Maps opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabe
Google maps versie 2.3.2
Deze staat reeds standaard op het toestel geinstalleerd dus uninstall zal ook niet werken. Deze staat zelfs verwerkt in de google pointer.

Ik heb de telefoon al meerdere malen heropgestart maar geen geluk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
sabe schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:11:
Google maps versie 2.3.2
Deze staat reeds standaard op het toestel geinstalleerd dus uninstall zal ook niet werken. Deze staat zelfs verwerkt in de google pointer.

Ik heb de telefoon al meerdere malen heropgestart maar geen geluk :s
Ok.
Wat je nog wel kunt doen is kijken welke instelling Google Maps gebruikt.
Ga naar het Google Maps bestand en kies voor opties, als het goed kun je hier dingen zien zoals delete (wat niet gaat), kopieren (wat niet gaat), beveiliging, details ect. nu moet daar ook een optie bij staan instellingen of iets dergelijks. Daar kun je dan je eigen instellingen selecteren.

Ik heb nog niet met het toestel gewerkt dus het natuurlijk zijn dat er dingen net anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabe
ik heb daar al tussen gekeken en daar staat ook mijn internetverbinding aangeduid waarmee ik surf.
Nog steeds geen geluk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruThA
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik heb juist het zelfde probleem, mijn internet browser en widgets werken maar Google Maps en Opera Mini dus niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Jep, ik zit met hetzelfde probleem...
Heb ook al gekeken dat de games en widgets de juiste verbinding gebruiken en dat staat allemaal juist ingesteld.
Ik kan wel surfen met de standaard browser van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een samsung star en ik had het zelfde probleem maar ik heb het gevonden
bij games en meer, klik dan op meer en dan verbindingen,
bij verbingen staan instellingen als, mms mobiel internet en mail en java.
waarschijnlijk staat het ingesteld op mail en java maar selecteer dan mobiel internet en klaar is het.
;) veel plezier maar kijk uit voor je btg voor accpeteren en laden kost je het al 1,59
mvg daver5;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

hoe bepaalt google maps eigenlijk je locatie, ik opende het en ik zag current location pal op mijn huis staan.

zit er ook een soort GPS in ?

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zal wel door middel van GSM ontvangst en GSM-masten gaan =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1