Ik heb mij deze week de samsung star gekocht maar ik heb enkele problemen. Ik heb hier echter enkele prob met. Ik kan surfen via de webbrowser maar ik kan niet met google maps werken (v2.3.2). Constant staat er dat hij bezig is met de algemene voorwaarden te laden, maar deze blijft op 0kB staan. Ik hoor aan de speakers van mijn pc dat er wel degelijk netwerk connectie is maar het lukt niet.
Na tijdje krijg ik melding dat ik de signaalsterkte moet controleren. Deze is goed want ik kan vlot surfen.
Nu merk ik wel dat wanneer ik surf, dat het edge icoontje in een wereldbol verandert, maar als ik via google maps ga, dan wordt het normaal blauwe edge icoontje rood en komen er halve cirkeltjes uit (net zoals bij mms)
Kan ik ergens de java instellingen aanpassen voor internet of zo?
Als er iemand wat screens of zo wil van dit toestel, let me know.
Na tijdje krijg ik melding dat ik de signaalsterkte moet controleren. Deze is goed want ik kan vlot surfen.
Nu merk ik wel dat wanneer ik surf, dat het edge icoontje in een wereldbol verandert, maar als ik via google maps ga, dan wordt het normaal blauwe edge icoontje rood en komen er halve cirkeltjes uit (net zoals bij mms)
Kan ik ergens de java instellingen aanpassen voor internet of zo?
Als er iemand wat screens of zo wil van dit toestel, let me know.