Ik zoek een nieuwe mobiel.... welke?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Mijn oude telefoon (Telfort abbo) begint gaar te worden.

Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik heb er alleen totaal geen verstand van, dus daarom post ik het hier.

Ik zoek een goedkope (liefs niet meer dan 300 piek) telefoon, liefst niet te zwaar en met trilfunctie. Ik zat zelf te denken aan een nokia 3310, maar ik vraag me een beetje af of je daar niet heel erg voor de naam betaalt, en niet voor kwaliteit.

Wat kan ik het beste kopen en in combinatie met wat voor prepaid iets/abbo (dat gebruik ik niet, want ik wil mijn telfort blijven gebruiken. dus de lock moet er ook vanaf te halen zijn :))

Alvast heel erg bedankt!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik wil een nieuwe GSM kopen, welke moet ik nemen

Tjsa, dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt en voor welk merk je een voorkeur hebt. Toestellen van Nokia en Siemens zijn populair op dit forum. Een goede tip is kijken bij www.kieskeurig.nl of www.gsmvergelijking.nl
Kan je nu al zeggen wat er uit deze thread komt. De ene helft zegt: 3310 !!
De andere helft zegt: C35i of M35 !!

DIT IS MIJN WEBSITE

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik sluit me aan bij de ene helft :+

Verwijderd

ik neem de ene helft en zegt c35 i :)

Verwijderd

en er is er altijd eentje zegt dat je de sony j5 moet nemen... goedkoop, licht 85 gram, trillen en veeeeeeel functies....

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

ALH

Ik zou M35 nemen, over ongeveer 2 maanden heeft heel NL de 3310. Dat had ik ook met destijds mijn 3210 :(

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Mark_V
Nou, dan neem ik toch maar een 3310. Iemand een idee waar ik dat ding een beetje goedkoop kan halen?

Verwijderd

Als je een redelijk goedkope gsm wil hebben, kan je ook altijd nog een Sagem nemen. Deze zijn erg goedkoop en hebben grotendeels dezelfde functionaliteit als de duurdere merken. Hier betaal je dus niet voor de merknaam. De simlock eraf halen is hierbij vaak ook geen probleem als je even rondkijkt op het internet.
Voor kopen is telecom.nu bijvoorbeeld een goedkope en goede site.

Verwijderd

Na een paar weken Ericsson en Panasonic weet je gewoon dat er niks boven een Nokia gaat qua gebruiksgemak. Design en grootte zijn niet altijd Nokia's sterkste punten maar het bedieningsgemak en de ontvangstkwaliteit zijn gewoon subliem.

Verwijderd

Nokia rules!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Wil je hem mét Simlock van een gare provider (zoals Ben,Dutchtone etc...) of zonder zodat je je eigen provider kunt kiezen/gebruiken.....?

Verwijderd

beeetje zoeken en dan heb je een 6210 voor minder dan 300 piek!

ik had de mijne iig voor fl 149 dat was met een dutchtone allin 180 abbotje

• Mark_V
Simlock maakt niet uit, ik (kennis van me)heb toch een datakabel en de simkaart die erbij zit gooi ik toch weg....

WAAR kan je een 6210 krijgen voor 300 piek? Zeker icm een gaar BEN-SUPERULTRAvaak abbo van 100 piek per maand dat regelrecht de prullenbak inkan.

Verwijderd

gewoon eentje waar mee je kan bellen :?

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 11:44 schreef ALH het volgende:
Ik zou M35 nemen, over ongeveer 2 maanden heeft heel NL de 3310. Dat had ik ook met destijds mijn 3210 :(
dat is nu al het geval ;)

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 14:40 schreef cyberax99 het volgende:
gewoon eentje waar mee je kan bellen :?
kom op zeg.. een gsm waarmee je alleen kan bellen is wel erg uit de tijd... ;)

Verwijderd

Een philips diga :9~

(ga maar voor de C35i is een zeer mooi toestel ook een mooie prijs)

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb al bijna 5 maanden een 6210, en er is nog steeds bijna niemand die hem ook heeft.
Super relaxte telefoon met tril natuurlijk.

net zoals inderdaad met mijn 3210, die toen 3 weken op de markt was en uniek !!!!

Mzzl.

Freelance tweaker

Verwijderd

Als je een beetje af wil wijken van de massa en eens een keer geen nokia wilt, kan ik je de Panasonic GD-93 sterk aanraden....echt een mooi toestel met trillen, voice-ringing(=eigen beltoon opnemen) voice dialing.....noem maar op. Echt mooi :D:D:D

Verwijderd

Ik zou zeggen, regel ergens aan de grijze kant van de wet een mooie Ericsson T28s. Heb ik zelf ook gekocht voor 275 piek. Heeeeel erg licht, 83 gram *D .Met tril alarm, eigen beltonen, spelletjes, super dun, enz...
Gewoon een top toestel

(Ik klink wel als een verkoper :7 )

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 21:12 schreef Snikelaas het volgende:
Ik zou zeggen, regel ergens aan de grijze kant van de wet een mooie Ericsson T28s. Heb ik zelf ook gekocht voor 275 piek. Heeeeel erg licht, 83 gram *D .Met tril alarm, eigen beltonen, spelletjes, super dun, enz...
Gewoon een top toestel

(Ik klink wel als een verkoper :7 )
Idd als je aan een T28s kan komen, neem m :9~
Ik heb er zelf ook een en ben er zeeeer tevreden mee :P

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 28 februari 2001 16:45 schreef qball het volgende:
Een philips diga :9~

(ga maar voor de C35i is een zeer mooi toestel ook een mooie prijs)
dat verotte toestel heb ik ook ooit in een ver verleden gehad :r
echt een koelkast :)

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 12:58 schreef chrizz het volgende:
Na een paar weken Ericsson en Panasonic weet je gewoon dat er niks boven een Nokia gaat qua gebruiksgemak. Design en grootte zijn niet altijd Nokia's sterkste punten maar het bedieningsgemak en de ontvangstkwaliteit zijn gewoon subliem.
Klopt nn, dan hebben we het nog niet eens over de accu.

Verwijderd

Wat dacht je van een Motorola L7089 Timeport met IrDA. Werkt zeer eenvoudig, licht en goede service van Motorola!

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Ik zou voor een Nokia 3310 gaan of een C35i. Ik zou die c35 alleen nemen als je de wap functie wilt hebben. Als nadeel van de c35 vind ik persoonlijk dat ie nogal een kleine scherm heeft in vergelijking met de 3310. Verder is de 3310 wat zwaarder maar heeft meer functies.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk de beste ""plekken"" om een mobiel te kopen?

Enne ik heb nog niet gezocht met search, ga ik dadelijk doen, maar wat is eigenlijk dat unlocken?

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik heb een 3210 gehad (die overigens te koop is voor f 175, met telfort abbo + tasje, icq me maar). Nu heb ik een ericsson r320s. Wat ik nou wel zo'n beetje weet over Nokia (de 3xxx serie iig ) is dat niks boven Nokia gaat, qua design, bedienings-gemak, ingebouwde antenne/formaat en stand-by tijd niet te vergeten. Ik denk dat het met de "te grote" populariteit vd 3310 wel meevalt, er zijn ook velen met een c/s/m35i. (en wat maakt het nou uit wat voor gsms anderen hebben)

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Ik heb de search eens ff geraadpleegd, maar eigenlijk vindt ik alleen maar info over hoe te unlocken en bij welk toestel. Maar nergens wat het is, waarom je het zou doen. Dus voor en nadelen eigenlijk. Een leuke link naar een page waarin het wordt uitgelegd lijkt me ook niet verkeerd. :)

alvast bedankt...

Verwijderd

http://www.gsm.nl

-Dutchtone Allin180 :Geen aansluitkosten ,Geen abbo>:)
-12 maanden
-elke maand 45,- om te bellen
-gratis toestel of toestel naar keuze tegen meerprijs

b.v nokia 8210 69,-
nokia 6210 159,-

Top aktie ! misschien heeft Dutchtone hier en daar nie zo'n goeie beriek, maar in de grote steden is dit prima ..

er zit tog geen simlock op duss..misschien je ouwe kaart gebruike of kpn-kaart kope voor 79,-(je betaalt tog geen abbo)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
volgens mij klopt deze aanbieding niet helemaal :(

je betaalt dan wel geen abonnementskosten, maar bent wel verplicht om elke maand een belbundel van 45 gulden aan te schaffen (=abonnementskosten) |:(
Pagina: 1