Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software probleem met Nokia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de software Nokia Music openen, maar steeds als ik het open krijg ik dit te zien:

'Nokia Music werkt niet meer, Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.'

Ik heb geprobeerd het te herstellen, en al 5 keer opnieuw geïnstalleerd, maar steeds krijg ik hetzelfde bericht. Op Windows XP doet ie het wel, maar waarom niet op deze?

Op de Nokia Site zelf staat dat de volgende componenten automatisch erbij worden geinstalleerd:

IMF 11
.NET 3
IMAPI 2

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen en hoe ik Nokia Music op mijn computer kan openen? Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens Vista

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem,
De software is ook niet in zijn geheel te verwijderen van de computer. Na verwijderen blijf ik dezelfde melding krijgen. ("Nokia Music werkt niet meer, Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.
Ik heb een paar weken terug dit bij Nokia gemeld, maar tot op heden nog geen reactie gekregen.")
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Ook ik heb windows Vista 32bit

Verwijderd

Heel erg vreemd.
Ik draai Nokia Music v1.2 onder Windows 7 Ultimate x64. 1 van de moeilijkste versies om "oudere' software lopende te krijgen.
Echter draait Nokia Music vlekkeloos.

Overbodig om te vragen natuulijk of jullei hem al gestart hebben met als optie( run as administrator òf in de Windows Xp SP2

Verwijderd

In Xp werkt nokia music perfect. Alleen niet op mijn laptop die voorzien is van Vista

Verwijderd

@ Walid16 & Emir

hebben jullie het probleem al kunnen oplossen? Ik zit namelijk met precies hetzelfde probleem....
Pagina: 1