www.tradealliance.nl
Verwijderd
Wat voor bootflop heb je gemaakt?
Als je nu de standaard w98 bootflop gebruikt worden er drivers voor de cdrom speler geladen daarna kun je de cdrom speler benaderen en de setup draaien.
assi.
Als je nu de standaard w98 bootflop gebruikt worden er drivers voor de cdrom speler geladen daarna kun je de cdrom speler benaderen en de setup draaien.
assi.
Als je de cdrom opent dan kom er een scherm van mandrake om een bootflop te maken, dan moet je een img selectern in dit geval cdrom.img gevolgt door write en dan creeert tie een bootflop.
dan ff restart dan kom er een installatie scherm en dan krijg ik die melding
.
CD initialisation>>there is no MANDRAKE cd-rom in de cdrom drive (terwijl hij er wel in zit)
dan ff restart dan kom er een installatie scherm en dan krijg ik die melding
CD initialisation>>there is no MANDRAKE cd-rom in de cdrom drive (terwijl hij er wel in zit)
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Maar hij laadt wel de CD-ROM driver?
Zover ik mij kan herinneren van Mandrake laadt hij met die flop een kleine kernel die toch wel elke CD-ROM speler ondersteunt. Probeer het probleem in te sluiten, want nu kan het nog van alles zijn.
Zover ik mij kan herinneren van Mandrake laadt hij met die flop een kleine kernel die toch wel elke CD-ROM speler ondersteunt. Probeer het probleem in te sluiten, want nu kan het nog van alles zijn.
Sluit deze topic maar !!
Zie nieuwe topic Mandrake ISO burnen
Zie nieuwe topic Mandrake ISO burnen
www.tradealliance.nl
Pagina: 1