Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internetbrowser maakt geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een probleem omtrend internet.

Mijn pc maakt gewoon verbinding met het interner via een vaste kabel. Ook alle progamma's kunnen gewoon hun updates downloaden. En kan ook msn opstrarten, chatten enzo...
Maar zodra ik me mailbox van msn (hotmail) wil openen of via de webbrowser (opstartpagina is google.be) wil surfen krijg ik de melding dat me pc geen verbinding kan maken met internet.

Ik dacht dat dit een virus was, maar heb mijn virusscanner 3x na elkaar laten lopen.
Nu vindt hij geen virus meer, maar tovch kan ik niet op het internet via mijn webbrowser.

(Ik had op een facebookfilmke geklikt en sinds dien kreeg ik een virusmelding en kon ik niet meer op internet via mijn browser)

Iemand een oplossing????

alvast bedankt

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 16:24

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Heb je het volgende al eens geprobeerd:
code:
1
netsh int ip reset resetlog.txt

of
code:
1
netsh winsock reset

En anders zou je ComboFix misschien in safe mode kunnen proberen.
Dit programma zoekt en verwijdert vervelende bestanden die niet op je pc horen, misschien was er nog iets overgebleven na de infectie...

[ Voor 5% gewijzigd door Zarc.oh op 09-05-2009 10:58 . Reden: Commando toegevoegd ]

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

Topicstarter
heb het probleem al gevonden:)

blijkbaar had een of andere virus in mijn laninstellingen een proxyserver geactiveerd. Heb dit afgevinkt en alles werkt terug naar behoren:)