Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Realtek HD + microfoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn microfoon werkt prima opzich maar al het geluid wat in de achtergrond meedraait komt ook in de opname van mijn microfoon te zitten ( bv muziek )
Eerst was dit niet, heb geen idee wat er is veranderd.
ik heb als programma : RealtekHD Soundmanager.
Ik heb ook een andere headset gebruikt en hiermee gebeurde precies hetzelfde.

mvg Sierd.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Waarschijnlijk heb je het opname programma vertelt dat het een andere bron voor de opname moet gebruiken. Stel dit zo in dat de als bron weer de microfoon gebruikt wordt en de rest van het geluid wordt niet meer erbij gemixed.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
kalizec schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:26:
Waarschijnlijk heb je het opname programma vertelt dat het een andere bron voor de opname moet gebruiken. Stel dit zo in dat de als bron weer de microfoon gebruikt wordt en de rest van het geluid wordt niet meer erbij gemixed.
geen idee waar ik dat moet veranderen ,
ik heb HD Sound Manager en gewoon bij configuraties die audio en geluidsapparatuur.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sierdhettema, welkom op GoT! :)
Heb je zelf ook al een en ander geprobeerd? Of onlangs iets gewijzigt op de PC? Denk dan aan nieuwe drivers geïnstalleerd voor je Realtek chip? :)

meuk: Realtek HD Audio 2.22

Is de nieuwste versie te vinden

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 09-05-2009 01:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze gedownload , het probleem is nog precies hetzelfde :(

ik heb echt geen idee wat ik moet doen,
Heeft iemand misschien verstand van Realtek HD Sound Manager?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 10:30 ]