Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC] X-men Origins Wolverine probleem.

Pagina: 1
Acties:

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sinds een paar dagen ben ik X-men Origins Wolverine aan het spelen op de PC. Op zich best een aardig spel.

Ik zit alleen met een probleempje qua ver springen. Ik krijg het niet voor elkaar om ver genoeg te springen bij sommige situaties. Er zal vast een manier zijn om verder te springen dat ik nu doe, maar ik zie het helaas niet.

Nu zit ik vast bij op de volgende plek op het plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/21kmaoi.jpg

Het is maar een klein stukje springen naar de overkant, maar ik weet niet hoe ik het moet doen. Door 2x achter elkaar op de spatie te drukken spring ik een aardig eind, maar de overkant haal ik niet.

Wat ik dus eigenlijk alleen wil weten is: Hoe spring ik ver in dit spel ? Welke combinatie van toetsen moet ik gebruiken ? Ik weet dat het mogelijk om heel ver te springen als je lockt op een doel. Met locken op een doel kan ik de overkant makkelijk halen, er is alleen niets om op de locken.

( Ik heb zeker 15 min via Google gezocht, maar ik kan het echt niet vinden. Ook in het spel zelf kom ik er helaas niet uit. De oplossing zal vast extreem simpel zijn, maar ik zie die ff niet)

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 08-05-2009 18:13 ]

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
ik weet de tobo toetsen niet want ik speel hem met een xbox controller maar je hetb toch zo'n knop genaamd "feral sences" ofzo? dat de wereld een kleurtje krijgt en je zeg maar tips krijgt?
ik denk overigens dat je niet moet springen maar misschien langs de zijkant moet klimmen.

• PilatuS
  • Niet online
harrald schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:32:
ik weet de tobo toetsen niet want ik speel hem met een xbox controller maar je hetb toch zo'n knop genaamd "feral sences" ofzo? dat de wereld een kleurtje krijgt en je zeg maar tips krijgt?
ik denk overigens dat je niet moet springen maar misschien langs de zijkant moet klimmen.
Dat "feral sences" geeft aan dat ik moet springen naar de overkant. De balk aan de overkant heeft dan een kleurtje. De zijkant krijgt geen kleur met "feral sences", en is dus ook niet te gebruiken. Ook een walkthrough vertelt heel simpel 'just jump to the other side'

Het is dus zeker de bedoeling dat ik naar de overkant spring. Ik weet alleen niet hoe ik zover kan springen.

Het domme is dat er een toestenbord (muis) combo voor is om het te doen. Ik zit nu al erg lang met dit probleem, terwijl de oplossing super simpel moet zijn. Iemand die dit spel op de PC speelt zou het moeten weten.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 08-05-2009 18:39 ]

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-11 17:41
ik heb ook het idee dat AA en AF niet helemaal lekker werkt?

• PilatuS
  • Niet online
Speedlink schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:46:
ik heb ook het idee dat AA en AF niet helemaal lekker werkt?
Zou best kunnen ja, maar dat boeit mij niet echt.

Edit: Het is opgelost.

Wat ik verkeerd deed was te vroeg voor de 2e keer de spatiebalk indrukken om te springen. Ik moest pas na even aan het springen te zijn weer drukken, ipv 2x snel achter elkaar.

Beetje jammer dat ik daar pas nu achterkom, maar gelukkig is het opgelost.

[ Voor 38% gewijzigd door PilatuS op 08-05-2009 21:22 ]

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52
Ik heb ook een probleem met Wolverine. In het eerste Chapter, het laatste level zit ik helemaal vast. Je komt daar in een tunnel, in die tunnel dood je eerst enkele ventjes op trucks (so far so good). Daarna kijg je een cutscene en worden er water in de tunnel geloosd. Ik heb al gezocht op het net, je zou daar eigenlijk gewoon moeten lopen en moeten "lungen" zodra mogelijk (er zouden verder terug ventjes op trucks staan).

Mijn probleem is nu dat ik na die cut scene niet gewoon kan lopen, richting geven met de muis lijkt niet te lukken. Wolverine staat met zijn voorkant naar mij gericht. Ik kan enkel in de juiste richting lopen door op de "s" toets te drukken (achteruit dus). Ik zie dus het water dat Wolverine op de hielen zit en niet waar ik naartoe loop. Op een bepaald moment, loopt Wolverine automatisch naar rechts (voor hem). Ik kan een beetje tegensturen door "d" (rechts) te duwen, maar echt helpen doet het niet. Ik ga daar dan ook constant dood.

Iemand enig idee hoe ik hieruit geraak. Ik kan niet echt iets vinden op het net. Ik ben al eens opnieuw begonnen, maar de situatie is identiek.

Is het normaal dat ik niet gewoon vooruit kan lopen?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Invictus66 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 23:05:
Ik heb ook een probleem met Wolverine. In het eerste Chapter, het laatste level zit ik helemaal vast. Je komt daar in een tunnel, in die tunnel dood je eerst enkele ventjes op trucks (so far so good). Daarna kijg je een cutscene en worden er water in de tunnel geloosd. Ik heb al gezocht op het net, je zou daar eigenlijk gewoon moeten lopen en moeten "lungen" zodra mogelijk (er zouden verder terug ventjes op trucks staan).

Mijn probleem is nu dat ik na die cut scene niet gewoon kan lopen, richting geven met de muis lijkt niet te lukken. Wolverine staat met zijn voorkant naar mij gericht. Ik kan enkel in de juiste richting lopen door op de "s" toets te drukken (achteruit dus). Ik zie dus het water dat Wolverine op de hielen zit en niet waar ik naartoe loop. Op een bepaald moment, loopt Wolverine automatisch naar rechts (voor hem). Ik kan een beetje tegensturen door "d" (rechts) te duwen, maar echt helpen doet het niet. Ik ga daar dan ook constant dood.

Iemand enig idee hoe ik hieruit geraak. Ik kan niet echt iets vinden op het net. Ik ben al eens opnieuw begonnen, maar de situatie is identiek.

Is het normaal dat ik niet gewoon vooruit kan lopen?
Bingo... dat is de vrij irritante camera van het spel.

Gewoon die kant op blijven lopen (eerst dus achteruit, daarna vooruit) en daarna "lungen" richting de vrachtwagens die de tunnel uit rijden.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Pagina: 1