Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het T-Mobile Vairy Touch topic

Afbeeldingslocatie: http://shop.mikro.nl/catalog/images/artikel/024478.jpg

Eerlijk is eerlijk, de specificaties (zie hieronder) zijn nogal aan de lage kant, in absolute vorm weliswaar, maar voor een prijs van 60 euro kun je dit toestel toch bijna niet laten liggen.

Beknopte specificaties en functies:
  • 1.3 megapixel camera met zoomfunctie;
  • Full touchscreen met 262.000 kleuren;
  • intern 1mb geheugen
  • SD ondersteuning (standaard geleverd met 1gb);
  • 83 gram;
  • 92.6 x 52.3 x 16.0 mm
  • 3 uur gesprekstijd, 180 uur standbytijd;
  • Bluetooth;
  • USB aansluiting.
  • trilfunctie
  • mp3-speler
  • video-speler
  • trilfunctie
  • handsfree bellen
Video review:Artikel:
quote: T-Mobile brengt touchscreentoestel van zestig euro uit
T-Mobile is begonnen met de verkoop van de Vairy Touch, een telefoon die slechts 60 euro kost. Het toestel is ondergebracht in de MDA-serie en komt uit de fabriek van ZTE. Het is het goedkoopste touchscreentoestel dat in Nederlandse te koop is.

De Vairy Touch wordt als prepaidtoestel aangeboden en heeft dan ook geen spetterende specificaties. Zo heeft de telefoon slechts 1MB geheugen aan boord, dat met een sd-kaartje kan worden uitgebreid. Het toestel, dat uiterlijk wel wat van een HTC-telefoon wegheeft, draait een eigen besturingssysteem van de Chinese fabrikant ZTE.

Het compacte toestel, dat 83 gram weegt, heeft een fors touchscreen, maar het moet het niet van zijn accucapaciteit hebben. De fabrikant claimt een gesprekstijd van drie uur en een standbytijd van 180 uur. Het is het eerste toestel uit de MDA-serie die bij zijn debuut als prepaidtoestel verkocht wordt. Tot nog toe was de MDA-serie vooral bekend van de duurdere HTC-smartphones.

In het afgelopen jaar zijn meer fabrikanten begonnen met het verkopen van goedkopere touchscreentelefoons. LG zag bijvoorbeeld zijn Cookie, een toestel dat iets meer dan honderd euro kost, meer dan twee miljoen keer over de toonbank gaan.

bron: tweakers.net

Verkooppunt:

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 18:12 . Reden: extra specs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of de T-Mobile shops ze wel hebben liggen al.
Bedoel uiteraard gewoon de shops in de willekeurige winkelstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:07:
Vraag me af of de T-Mobile shops ze wel hebben liggen al.
Bedoel uiteraard gewoon de shops in de willekeurige winkelstraat.
Op veel sites is het toestel direct leverbaar, bijvoorbeeld deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga morgen wel even naar de t-mobile shop in roermond , daar even kijken.
Leuk ding voor weinig geld.

Aangezien ik niet meer zoveel bel en sms wellicht een goede optie.
Mn iphone begint af te takelen , dus wellicht leuk als "nood" oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onderhand heb ik uitgevonden dat de Vairy Touch in feite gewoon de ZTE X760 is, maar dan onder een andere naam. Dit toestel wordt op de Chinese markt verkocht. Dat verklaart wellicht ook wel de lage prijs. De ZTE X760 is wellicht weer een aftreksel van één of ander htc-toestel, vermoed ik.

Bekijk de volgende video eens:

http://www.youtube.com/watch?v=AoeBYTgsOZo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:17:
De ZTE X760 is wellicht weer een aftreksel van één of ander htc-toestel, vermoed ik.
Op het eerste gezicht lijkt hij idd verdacht veel op het tot nu toe populairste touchscreen toestel van HTC, de HTC P3450 Touch.
Grappig, dat T-Mobile nu een chinese copy-telefoon gaat verkopen, maar voor dat geld is hij natuurlijk wel leuk, vooral voor de jeugd, die aan de touchscreen-hype wil meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op de kop getikt, ook maar meteen een klein beknopte review geschreven over mijn eerste gebruikers ervaring met het ding.

http://tweakers.net/produ...t-mobile-vairy-touch.html

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou je er misschien wat foto's van kunnen plaatsen?

Als het goed is zou je in de eerste maand ook gratis internet moeten krijgen bij T-Mobile, hoe bevalt dat je?

O ja, nog even een kort vraagje. Hoe zit het eigenlijk met de sim-lock die bij dat toestel wordt geleverd? Kun je wel een andere sim-card van T-Mobile gebruiken?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's ga ik niet plaatsen , is me wat teveel werk , heb het druk zat met andere dingen.
Simlock is van T-mobile uiteraard, andere aanbieders gaan er niet in helaas.

Gratis internet gebruik ik er niet op , geen browser kunnen vinden, heb ik mijn iphone ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:44:
O ja, nog even een kort vraagje. Hoe zit het eigenlijk met de sim-lock die bij dat toestel wordt geleverd? Kun je wel een andere sim-card van T-Mobile gebruiken?
T-Mobile prepaid toestellen hebben slechts een enkele simlock, een netwerklock, zodat alle simkaarten van T-Mobile, zowel abo als prepaid, erin werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, da's wel relaxed. Dat kan ik me sim-only hier mooi op gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Gisteren heb ik een T-Mobile vairy touch gekocht. Mooi toestel! Alleen zat er na een halve dag in mijn broekzak al stof onder het scherm..
Die heb ik dus vandaag geruild voor een nieuwe, die overigens een dode pixel heeft. Maar dat is ook niet zo'n ramp..

Ik kan hem aanraden: het is een heel mooi toestelletje voor weinig geld.
De reacties die ik krijg zijn "mooi ding! heb je zeker een dik abonnement voor he?".
Dat is natuurlijk leuk om te horen.

Kortom: aanrader, maar verwacht niet dat je een htc touch in handen krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een headset bij word geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er wordt een headset bijgeleverd, adapter, extra styles, 1gb kaartje, usb kabel en cd met drivers en uitgebreide handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik een bericht kan schrijven met de stylus ipv de tekens aan te moeten raken? kan het in de gebr handleiding niet 123 vinden, er staat wel iets over, maar is me een beetje onduidelijke uitleg. heb al wel de snelheid en kleur van het schrijven in kunnen stellen.

verder vind ik het een leuk klein toestelletje, makkelijk in gebuik, gewoon bellen smsen, muziek & radio luisteren, da's voor mij genoeg! en dat je er foto en filmpjes mee kunt maken is ook handig, maar hiervoor heb ik tenslotte nog altijd mijn schitterende digitale camera van fujifilm.

had een t mobile abb. en ik kan hiermee gewoon bellen, dus voor mensen met een t mobile abb die eens een keertje een klein handig ding zoeken om te bellen en smsen, radio luisteren en een touchcreen willen hebben..

''pak deze telefoon dan maar!''

kortom, die 60 euro's zijn het wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Je bedoelt handschriftherkenning ? Waarschijnlijk niet mogelijk, aangezien het geen smartphone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 14:18
Handschriftherkenning kan wel, dan moet je de tekenset wijzigen van "NL" in "ABC" (onderin je scherm in het midden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al firmware updates beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet, ik ga m denk ook kopen, beltegoed aan zusje geven, zij ook weer blij, ik ook, iedereen blij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de agenda functie van deze telefoon sterk is? Ik zat te twijfelen een pda te kopen puur als organizer, is dit een goed alternatief om puur als organizer (en nood telefoon) te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook deze telefoon.
Nu wilde ik me achtergrond veranderen en dat ging prima

ik had alle snelkoppelingen (die pictogrammen) eruit gedaan.maar een deel van die snelkoppeling blijft staan en ik krijg die er niet uit.
(zwarte achtergrond met 2 standaard pictogrammen eronder.)

Weet iemand hoe ik dat zwarte van die snelkoppelingen of die er helemaal uitkrijg.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit bericht staan:

Ik heb al 2 forum onderwerpen geplaatst maar kan ze niet meer vinden! Volgens mij worden die van mij verwijderd?

Dan hier maar mijn vraag en ik hoop dat iemand er meer van af weet.

Ik heb zelf een sim only abonnement maar was laatst in de mediamarkt de vairy touch even aan het bekijken toen heb ik de mijn sim kaart er in gehad maar toen pakte hij hem niet! Terwijl iedereen zegt dat het wel mogelijk is om een sim only van t-mobile in een t-mobile prepaid toestel te doen.

Heeft iemand al een sim only abbo in zijn vairy touch of weten sommigen er meer van?

Vr Gr Jeroen

Ik zelf heb een sim only abbo van t-mobile. en de vairy touch. hij pakte me abbo gelijk.
tis algemeen bekend dat je in t-mobile foon die niet simblock vrij is, alleen een t-mobile kaartje in kan doen.
Als je dit wel hebt dan weet ik het ook niet waar het aan kan liggen. misschien moet je dan is terug na de winkel om dat te vragen!

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit toestal maandag ook halen met prepaid, even kijken of het dan bij mij werkt. Ik heb ook een t-mobile abo, dus volgens mij moet dat wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 01:36
Ik heb hem nu ook. Relaxed dingetje.

Heeft iemand al java applets aan de praat gekregen? of iets anders zoals games?
En welke bestand gebruiken jullie .jar of .jad?
www.getjar.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik vraag me af hoe de internet browser van het toestel is ?
Is daar een beetje mee te msn'en/hyven ?
En heeft iemand Opera Mini al aan het werk op het toestel ? Want ik had vernomen dat er een probleem was met JAVA applicaties..

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazlive schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:25:
Ik heb hem nu ook. Relaxed dingetje.

Heeft iemand al java applets aan de praat gekregen? of iets anders zoals games?
En welke bestand gebruiken jullie .jar of .jad?
www.getjar.com
Vroeg ik mezelf ook al af ja, zat net te kijken, is dit toestel dan te vergelijken met een MDA van T-Mobile ofzo? Ofniet?

Enneh verder is het een leuk extra toestel, heb nu ook de n96 en hiervoor alle voorgangers gehad, dit is natuurlijk niet te vergelijken maar goed, als zakelijk ding om af- en toe mee te bellen zéker afdoende.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Qua OS is hij al niet vergelijkbaar aangezien hier geen Windows Mobile op draait..
Wat ik me afvroeg, wat is de resolutie van dit apparaatje, aangezien ik 't nergens kan vinden?
Overal staat 262.000 kleurenscherm, naja dat zal me aan m'n reet roesten eerlijk gezegd :+

Even rondkijken of die over 'n tijdje simlockvrij gemaakt kan worden dan is die wel leuk voor 'erbij' !

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32003071,noline]
Even rondkijken of die over 'n tijdje simlockvrij gemaakt kan worden dan is die wel leuk voor 'erbij' !
Is al simlock vrij te maken, want deze telefoon is dus wat hierboven staat identiek aan die chinese import shit blabla ZTE ofzo? Die kun je middels zo'n infinity box al unlocken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:39:
[...]

Vroeg ik mezelf ook al af ja, zat net te kijken, is dit toestel dan te vergelijken met een MDA van T-Mobile ofzo? Ofniet?

Enneh verder is het een leuk extra toestel, heb nu ook de n96 en hiervoor alle voorgangers gehad, dit is natuurlijk niet te vergelijken maar goed, als zakelijk ding om af- en toe mee te bellen zéker afdoende.

:)
Zelf nog niks aan de praat gekregen. Bij Java bestanden geeft hij niet de mogelijkheid ze te openen.
Misschien dat er nog ergens verborgen mappen inzitten, of dat je in de telefoon zelf nog wat kan gooien. Je hebt namelijk 3 devices met ruimte, en drm ofzoiets kom je niet in of staat niks.
Ik denk zelf dat ´t nog wel lastig gaat worden.

Een vriend van mij heeft de Mda touch, en qua looks is ´t wel te vergelijken, alleen wat kleiner, net paar toetsjes meer. En dat touchflo 3d, al is t bij de Mda touch toch anders. Maarjah qua mogelijkheden groot verschil.

Internet browser werkt ook wel wel, maar geen hyves ofzo gecheckt, zal ik binnenkort nog even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lukasdegens
Deze telefoon is absoluut af te raden als je hem alleen als organizer gebruikt. Het aantal agendaitems is zeer beperkt: na een gering aantal (ongeveer 6 a 8) afspraken of reminders is de "Add task" functie weg uit het menu. Pas als je er een verwijdert kun je weer nieuwe afspraken toevoegen.

Hij werkt zeker met een sim-only abonnement, doe ik zelf nu ook.

Voor de rest: aanrader!!

[ Voor 95% gewijzigd door een moderator op 30-05-2009 11:02 . Reden: nosmilies-tag ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:54:
Qua OS is hij al niet vergelijkbaar aangezien hier geen Windows Mobile op draait..
Wat ik me afvroeg, wat is de resolutie van dit apparaatje, aangezien ik 't nergens kan vinden?
Overal staat 262.000 kleurenscherm, naja dat zal me aan m'n reet roesten eerlijk gezegd :+

Aantal kleuren: 262.144 kleuren
Beeldscherm type: TFT
Beeldscherm resolutie: 240 x 320 pixels

meer info: http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2790

Ik zit ook te denken om deze telefoon te halen, misschien dat een eigenaar me kan overtuigen.
Ik heb op dit moment een non-nonsense telefoon (antiek) en zoek eigenlijk een nieuwe non-nonsense telefoon die er een beetje modern uitziet.
Omdat de meeste telefoons tegenwoordig touchscreen zijn lijkt me deze wel fijn in combinatie met pre-paid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
Ik probeer nu filmpjes op de telefoon af te spelen, maar dat lukt ook niet geweldig..

Mp4 speelt de vairy niet af, .AVI niet, maar zn eigen gemaakte .avi (let op kleine letters) wel.
Weet iemand hoe of wat dan ook?
Of welk formaat die wel afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Nazlive schreef op maandag 01 juni 2009 @ 20:49:
Ik probeer nu filmpjes op de telefoon af te spelen, maar dat lukt ook niet geweldig..

Mp4 speelt de vairy niet af, .AVI niet, maar zn eigen gemaakte .avi (let op kleine letters) wel.
Dat komt dan door de codec. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of ik ook mp3 als beltoon in kan stellen en hoe daat dan moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej heeft iemand al eennieuwe game erop kunnen spelen ? ik kan er maar geen nieuwe games op krijgen ? iemand ideën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spellen zijn tot zover nog niet mogelijk.
De firmware waarmee hij geleverd wordt is het MTK platform, een platform dat op veel chinese "namaak" telefoons te vinden is.
In dit geval is het het MTK platform met een "Touchflo" thema d'r overheen.
De software is bijv. gelijk aan de Sciphone (namaak iphone), het enige verschil is dat door t-mobile enkele opties zijn verwijderd/geblokkeerd zoals bijv de opstart/afsluit animatie.
Ook is deze firmware zonder java geleverd, waarom weet ik niet, maar vanwege de lage prijs zou het zomaar kunnen dat er custom firmware uitkomt.
Het is namelijk mogelijk de gsm direct aan te spreken als je de gsm aankoppeld en je kiest voor "com-poort", dan kun je via een terminal sessie het platform direct aanspreken en nieuwe firmware laden.
Wie weet wat de toekomst brengt?

Edit:
Heb zojuist een review geschreven:
productreview: T-Mobile Vairy Touch Zwart review door Verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2009 23:30 . Reden: Link naar review toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
ik wil deze mobiel kopen, maar vroeg me af hoe het zit met de toetsblokkering, mijn vriendin had een mobiel gekocht(touchscreen) en haar toetseblokering werkte niet goed, ze heeft veel mensen perongeluk gebeld.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Anoukkk,

Ik heb deze telefoon dagelijks los in m'n broekzak zonder hoes, de toetsenbord blokering werkt prima.
Je heb 2 manieren om 'm te unlocken:
1. je drukt op een toets en schuift dan een schuifje op 's scherm van links naar rechts.
2. je drukt de linker en dan de rechter menutoets snel achterelkaar in.

Al zou je gsm zich op wonderbaarlijke wijze ontdoen van de toetsenbordblokering, dan nog is de kans erg klein dat de gsm iemand gaat bellen.
De blokkering sprint er (instelbaar) weer op na 5 tot 30 seconden, en het bellen uit de contactpersonenlijst gebeurt ook niet zomaar.
Ik raad je aan om mijn review (zie vorige post) even te lezen voordat je de gsm aanschaft, zodat je weet wat voor gsm het is.

Gr,
Nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, wat een kuttelefoon, meteen de dag erna weer verkocht :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:47:
Sorry, wat een kuttelefoon, meteen de dag erna weer verkocht :S.
Ja... wat had je dan verwacht? Een soort I-Phone van 60 euro..? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Ik zoek eigenlijk een telefoon met agenda functie, meer niet.
Deze telefoon lijkt me wel wat.
Nu lees ik dat je 6 items per dag erin kan zetten, dat is wel genoeg maar kun je je agenda ook syncen met outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil deze telefoon ook gaan kopen ik heb een simkaart abbo van vodafone kan ik die wel met deze telefoon gaan gebruiken? dan moet ik hem simlock vrij maken kan dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
Mijne moet dan ook simlock vrij, moet wel te doen zijn lijkt me...
Vast wel een belwinkel bij een station wat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
Niemand een idee? Of Outlook Agenda te syncen is met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Force schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:57:
Kijk eens in de handleiding of op de CD?
Op onderstaande link staat "Outlook" aangekruist
http://www.24mobile.de/ha...-vairy-touch-t-mobile.htm

De XTE X760 is wel 8GB video

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:36:
Ik heb sinds vandaag ook deze telefoon.
Nu wilde ik me achtergrond veranderen en dat ging prima

ik had alle snelkoppelingen (die pictogrammen) eruit gedaan.maar een deel van die snelkoppeling blijft staan en ik krijg die er niet uit.
(zwarte achtergrond met 2 standaard pictogrammen eronder.)

Weet iemand hoe ik dat zwarte van die snelkoppelingen of die er helemaal uitkrijg.

Groetjes
Dan zou je de firmware moeten aanpassen, maar dat is wel een beetje gewaagd, omdat
je je telefoon verneukt als het fout gaat, misschien brengt T-mobile wel nieuwe firmware uit, laten
we hopen dat er dan ook java bij zit...
op zich wel relaxt telefoontje, maar internet is hopeloos en dat er geen java op zit ook niet :(

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Force schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:57:
Je had dit ook al bij m'n review gevraagt, maar nee het is niet mogelijk om te syncen aangezien het geen smartphone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Nazlive schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:23:
[...]

Zelf nog niks aan de praat gekregen. Bij Java bestanden geeft hij niet de mogelijkheid ze te openen.
Misschien dat er nog ergens verborgen mappen inzitten, of dat je in de telefoon zelf nog wat kan gooien. Je hebt namelijk 3 devices met ruimte, en drm ofzoiets kom je niet in of staat niks.
Ik denk zelf dat ´t nog wel lastig gaat worden.
Dat DRM devies is voor als je bijv. een ringtone download en eerst een voorproefje wil, dan kan je hem iets van 2 keer afspelen ofzo. maar devices maakt nix uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de vairy nu ook maar op internet zie ik een qwerty toetsenbrdje met berichten maken.
maar bij mij zit geen qwerty zover ik zie.
Kan ik dat instellen?
heb al gezocht op internet en op de cd.

is toch niet al een nieuwere versie?

Edit: en inplaats van 1 gig kaartje heb ik een 2gig erbij zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazlive schreef op maandag 01 juni 2009 @ 20:49:

de zte x760 speelt wel degelijk een ander formaat af.
3gp en 3g2 speelt hij af.
je kan bijvoorbeeld van avi naar deze formaten converteren met movavi video converter je neemt dan links onder in de optie devices en kies dan uit de lijst mobile phone en dan de gewenste 3gp of 3g2 en de kwaliteit
het geconverteerde bestand copieren naar de sd kaart en afspelen maar met de video player in de x760.
ik heb zelfs films geconverteerd en werkt perfect.

Suc6
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je helemaal geen spellen op deze gsm zetten op dit moment???
of kan dat wel op een of andere manier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand waar ik mijn beltonen/smstonen kan regelen:$
Kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ all:

Ik zelf ben ook opzoek naar een custom firmware of iets van een ander spelletje. (Ik hou niet zo van vis met rijst)

Echter zoals iedereen gemerkt heeft is het lastiger als het allemaal lijkt.

Ik zit momenteel in mijn nachtdienst en kan niet al te veel rommelen op deze PC's

Echter bedacht ik me ineens dat als het een chinees toestel is er vast ook wel chinezen zijn die net zoals wij europaenen graag een spelletje spelen op hun telefoon.

Nu is mijn chinees niet al te best. Echter ik ben gaan zoeken op www.google.cn naar info en samen met babelfish heb ik volgens mij een site gevonden die mogelijk meer informatie bied. Echter omdat ik niets kan downloaden e.d. post ik hier de link die ik gevonden heb.

Ik hoop dat jullie er meer mee kunnen om zo of een andere firmware te vinden of om java te actieveren (zie link)

De link die ik post gaat over JAVA op de X760 volgens mij maar ik kan er naast zitten.

http://bbs.sdxgame.com/thread-966-1-1.html

Vrij vertaald schrijft hij het volgende

"Software synopsis: May the synchronized connection computer carry on the management to own handset, the downloading upload telephone directory, the information, increases the contact person and so on, but can also give the handset to install the JAVA game"

@ Laura1990687

Zet er wat MP3'tjes op. SMS tonen kan je niet customizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 03:38:
@ all:

Ik zelf ben ook opzoek naar een custom firmware of iets van een ander spelletje. (Ik hou niet zo van vis met rijst)

Echter zoals iedereen gemerkt heeft is het lastiger als het allemaal lijkt.

Ik zit momenteel in mijn nachtdienst en kan niet al te veel rommelen op deze PC's

Echter bedacht ik me ineens dat als het een chinees toestel is er vast ook wel chinezen zijn die net zoals wij europaenen graag een spelletje spelen op hun telefoon.

Nu is mijn chinees niet al te best. Echter ik ben gaan zoeken op www.google.cn naar info en samen met babelfish heb ik volgens mij een site gevonden die mogelijk meer informatie bied. Echter omdat ik niets kan downloaden e.d. post ik hier de link die ik gevonden heb.

Ik hoop dat jullie er meer mee kunnen om zo of een andere firmware te vinden of om java te actieveren (zie link)

De link die ik post gaat over JAVA op de X760 volgens mij maar ik kan er naast zitten.

http://bbs.sdxgame.com/thread-966-1-1.html

Vrij vertaald schrijft hij het volgende

"Software synopsis: May the synchronized connection computer carry on the management to own handset, the downloading upload telephone directory, the information, increases the contact person and so on, but can also give the handset to install the JAVA game"

@ Laura1990687

Zet er wat MP3'tjes op. SMS tonen kan je niet customizen
als je nu ook nog erbij zet wat ik precies moet doen is het helemaal perfect xD

snap er niks van:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@segietere,

Nou daar komt mijn aapje uit de mouw. Ik ben er nog niet achter en had gehoopt door dit op tweakers te zetten dat er diverse slimme koppen mee zouden gaan stoeien. Ik ga morgen lekker op vakantie en als ik terug kom ga ik me er verder in verdiepen. Echter hoop ik natuurlijk dat iemand anders het reeds heeft uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mcorbet

Ik zal d'r eens naar kijken en m'n bevindingen hier posten.

Edit1:
Het lijkt hier om de "gewone" phonesuite te gaan welke ik eerder heb geprobeerd, daarbij mislukte de installatie van java altijd.
Ik ga het alsnog proberen natuurlijk.

Betere vertaling van de site:
Software Introduction:
With this software you can make a connection between your computer and phone to manage the phone, download and upload the phone book, information, add/modify contacts etc, but you are also able to install JAVA mobile phone games.
Het is een trage japanse server, en de download tijd staat nu op zo'n 8 minuten.
Ik wacht af.

Edit2:
Nou, de software is binnen.
En het is idd de zelfde software als ik al eerder gebruikt had.
Op het moment dat je op een java file (.jar) klikt licht bovenaan een icoontje op met een poppetje (Install java on handset) als je daar op klikt krijg je een venstertje te zien waarbij hij bezig is met installeren enz, vervolgens krijg ik eerst een melding van windows (verzenden niet verzenden) en na een tijdje een melding van het programma dat het mislukt is.

Mij lukt het iig niet, maar het kan ook aan mijn systeem liggen, ik raad iedereen het te proberen.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerjan
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 11:52
Ik heb deze mobiel net gekocht,

Alleen nu probeer ik er films op te zetten, ik zou alleen niet weten welke codec..
als ik een video 'film' dan zie ik dat de codec fjmpg is, alleen kan ik daarover niks vinden :?
Welke codecs werken hierop?

Ik heb al MP4, avi, en 3g2 geprobeert, zonder resultaat..

/Edit @Nicknick, zou je misschien die suite willen mailen, of bv. op Uploadarchief.nl zetten?, die japanse server is idd niet zo snel ;)

/Edit 2, ik krijg alleen 对不起,您的积分不足,无法进行本操作(小于 0 分)。 :P

[ Voor 37% gewijzigd door jelmerjan op 05-08-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb niet erg veel verstand van mobieltjes dus dit zal dan ookwel een erg domme vraag zijn, maar ik ben van plan om dus ook een Vairy te kopen maar ik heb een Rabo Mobiel simkaart.. kan dat wel in die Vairy? of moet ik hem eerst simlockvij maken ofzow?
domme vraag i know. maar het zou leuk zijn als iemand deze ff beantwoord.:D

groetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
In de Vairy Touch werken alleen simkaarten van T-Mobile, i.v.m. de simlock.

Verwijderd

Mensen als jullie niet weten welk bestandje je moet hebben voor filmpjes je moet 3GP hebben. Met wat instellingen bij firefox kan je ze downloaden bij youtube.nl en op je kaartje zetten ( kwaliteit is niet goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet jammergenoeg concluderen dat ik te vroeg heb gejuigd met dit telefoontje.
Na welgeteld een dag moest ik de telefoon al retourneren omdat er stof onder het scherm zat.
Toen ik de telefoon weer een maandje of 2 had viel hij steeds uit. Zonder aanwijsbare rede: de ene keer viel hij uit terwijl hij in mijn broekzak zat, de andere keer terwijl ik aan het bellen of smsen was (zeer handig).
Ik heb hem nog 'n keertje teruggebracht naar de T-Mobile winkel. Na enkele weken was ik weer blij toen ik weer lekker met de stylus op die kabouterletters kon rammen. Maar wederom was ik weer te vroeg blij: de kuren waren na de zogenaamde firmware-upgrade nog steeds niet verdwenen.
Ik heb toen maar de enige zinvolle oplossing gekozen: ik heb na het verwijderen van de stylus, sim, batterij en geheugenkaart het hele beltoestel onder de voorband van mijn auto gelegd en ben toen zwaar slippend weggereden. Een zwaar gehavende Vairy Touch was het resultaat, maar dat niet alleen: ikzelf bulkte van blijdschap en ben nu in het bezit van een Samsung SHG-U800 _/-\o_

Kies voor kwaliteit en niet voor deze waardeloze prut. T-Mobile moest zich schamen dat ze haar naam op dit zeer slechte product zet.

• thijsje66
groot gelijk, ik ga voor m'n verjaardag ook een andere kopen, lg ks360 of lg gw520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
er is nou ook een vervolg op de TVT, de vairy text: Het T-Mobile Vairy Text topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lo2
  • Laatst online: 03-09 13:16

Lo2

ikzelf vind het een redelijk toestel voor die prijs, maar wel met 1001 kleine onhandigheidjes: je kan je geheugenkaart niet verwijderen, en je geheugenkaart is niet toegankelijk vanaf usb! Met een telefoongeheugen van 2mb kan je een grote ringtone of mp3 niet via je computer overzetten!!!! Ik vid dit ZEER hinderlijk.

Misschien dat iemand daarom een oplossing heeft. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Je moet je batterij weghalen, dan vind je daaronder je sim en geheugenkaart, die gewoon verwijderbaar is. Is het je ook al opgevallen dat je twee devices krijgt als je hem aansluit op de pc?

Ik ben overigens overgegaan op een lg secret, omdat dit toestel gewoon totaal niet aan mijn eisen voldeed.

[ Voor 22% gewijzigd door thijsje66 op 24-11-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, Heeft iemand misschien nog die phone suite sodat ik er zelf een beetj mee kan klooien?

Danke und Thuss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
/me Thijs heeft zijn telefoon gewoon ingeruild voor 10 euro korting en een LG Secret gekocht ;)
Die kan je toch gewoon downloaden vanaf die link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat _zou_ mogelijk moeten zijn...als de link niet dood was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net uitgevonden dat als je muziek afspeelt via het bestandsbeheer het geluid 2x zo hard kan als met de mp3 player met de bewegende staafjes, wat dan het maximum geluid is is bij het bestandsbeheer het minimum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Nickalicious schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:34:
[...]

Vreselijk afgekeken bij Nokia :P
Naja, hier zit in ieder geval wél Java op :) Ga hem niet kopen, ik krijg toch een Desire HD van Androidguys.com *O*

Pagina: 1