Situatie:
Ik ben bezig met het maken van een nieuwe website voor een vereniging, echter mijn programmeer ervaring is beperkt tot een kwartaaltje spelen met VBA in autoCAD.
Oplossing, Joomla
Nu zit de site al een heel eind in elkaar maar ik loop tegen een probleem aan:
Ik heb een component en plugin toegevoegd, MSComment en deze werkt prima.
Enige nadeel, deze houd zich niet netjes aan de template van de rest van de site en is in t engels.
Simpele binnen 10 min klaar oplossing, de 5 regeltjes text in de .php bestanden opzoeken en vertalen.
Nu wil ik bij de knoppen deze ook de kleur van de overige knoppen op de site geven, echter hier loop ik vast.
ik wil het stukje tekst Verberg Reacties graag in kleurcode #46AC13
origineel:
$html .= "Verberg Reacties</div></td>";
werkt zonder problemen
bolt
$html .= "<b">Verberg Reacties</b></div></td>";
zet het netjes in bolt
maar als ik vervolgens de bolt tag verander voor een kleur tag
$html .= "<font color="#46AC13">Verberg Reacties</font></div></td>";
krijg ik de volgende error in mn pagina
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /usr/local/psa/home/vhosts/isidorusruiters.nl/subdomains/test/httpdocs/components/com_mscomment/controllers/default.php on line 211
stuk code regels 208 tot 211
wat doe ik verkeerd
Ik ben bezig met het maken van een nieuwe website voor een vereniging, echter mijn programmeer ervaring is beperkt tot een kwartaaltje spelen met VBA in autoCAD.
Oplossing, Joomla
Nu zit de site al een heel eind in elkaar maar ik loop tegen een probleem aan:
Ik heb een component en plugin toegevoegd, MSComment en deze werkt prima.
Enige nadeel, deze houd zich niet netjes aan de template van de rest van de site en is in t engels.
Simpele binnen 10 min klaar oplossing, de 5 regeltjes text in de .php bestanden opzoeken en vertalen.
Nu wil ik bij de knoppen deze ook de kleur van de overige knoppen op de site geven, echter hier loop ik vast.
ik wil het stukje tekst Verberg Reacties graag in kleurcode #46AC13
origineel:
$html .= "Verberg Reacties</div></td>";
werkt zonder problemen
bolt
$html .= "<b">Verberg Reacties</b></div></td>";
zet het netjes in bolt
maar als ik vervolgens de bolt tag verander voor een kleur tag
$html .= "<font color="#46AC13">Verberg Reacties</font></div></td>";
krijg ik de volgende error in mn pagina
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /usr/local/psa/home/vhosts/isidorusruiters.nl/subdomains/test/httpdocs/components/com_mscomment/controllers/default.php on line 211
stuk code regels 208 tot 211
code:
1
2
3
4
| $html .= "<table><tr><td>"; $html .= '<div class=' . $css . ' onclick="hideComments(' . $sq . 'COMMENT' . $articleId . $sq . ', ' . $sq . $path . $sq . ', ' . $sq . $articleId . $sq . ');" onmouseover = "toHand();" onmouseout="toDefault();">'; $html .= "<font color="#46AC13">Verberg Reacties</font></div></td>"; $html .= "<td> </td>"; |
wat doe ik verkeerd
[ Voor 1% gewijzigd door -Niels- op 08-05-2009 16:17 . Reden: typo ]