Toon posts:

Wat is dé beste muis?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er nog een betere muis dan de "Razer Boomslang 2000"?

Dank bij voorbaat.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zweer bij de Microsoft IntelliMouse Explorer O+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Logitech Mouseman Wheel Optical.

Nahja .. wat de beste muis voor _jou_ is kan niemand hier voor je beslissen.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

Magic666

No one's neighbour!

Daar zweer iuk dus ook bij! Mooi groot, zeer nauwkeurig! Ik had een logitech maar sinds ik die explorer heb wil ik absoluut niets anders! En om te gamen is die perfect, daar heb ik geen boomslang voor nodig.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Logitech Mouseman Wheel Optical I-Feel

Geilisch >:)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 28 februari 2001 11:13 schreef EquiNox het volgende:

Geilisch >:)
Die wil ik ook gaan halen, maar ik heb een hekel aan zware muizen!! Is dat ding zwaar?

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Weet iemand de homepage van Razer Boomslang muizen

Ik wil namelijk wel eens zien hoe die muizen eruit zien

Specs Computer

Verwijderd

Even wachten, volgens mij komt er een nieuwe uit. De mamba ofzo.

Verwijderd

http://www.gamersdepot.com/accessories/razer/boomslang/rev_razer_boomslang.htm'

een van de vele reviews. Klik in de pricewatch op de Razer boomslang 2000 dan zie je ook een heleboel reviews onderaan

• P5ycho
  • Nu online
[url="http://www.Razerzone.com,"]www.Razerzone.com,[/url] er bestaat ook zoiets als Altavista, luiwammes |:(

de Razer Mamba komt binnenkort ook uit, dit is een muis meer gericht op snelle FPS shooters, terwijl de Boomslang meer op superprecisie voor bijv. sniperen is. (tenminste dat zeggen ze) de Mamba komt ook in een 1000 en 2000dpi versie.

Ik zweer bij m'n Boomslang2k, iedereen die graag gamet met een optical muis heeft toch al niks aan een Boomslang, want als je niet merkt hoe slecht die muis reageert met snelle bewegingen, dan zul je er ook niks van merken als je een Razer neemt.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

MS explorer heerst >:)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Voor mij is dat mijn Logitech Optical Wheelmouse.

Ik vind de vorm van de Mouseman niet echt prettig werken, ik heb liever een platte.

Optical is een genot.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

De beste muis is toch zeker de "Microsoft Intellimouse Explorer".

Wanneer je deze eenmaal gebruikt hebt, wil je niets anders meer. (ik in ieder geval niet!)

Verwijderd

Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is.. De een houdt ervan als de muis wat zwaar is uitgevoerd, de andere moet een lichte.. de een is linkshandig, de ander rechtshandig.. de een wil een wieltje , de andere niet.. de een wil optisch, de ander gewoon een bal...

Ikzelf heb een Logitech scrollmouse, en die voldoet prima (Naar mijn idee).. ik ken ook wat lui die hebben er een van Microsoft, Die zijn ook erg goed..

Tis maar net wat je zelf wilt.. Het beste kun je nog naar de computerboer gaan, en er een paar uit testen, hoe ze in de hand liggen, hoe ze klikken.. etc..

Veel succes met je keuze..

Gasbrandertje

Verwijderd

Logitech trackball

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29
Op woensdag 28 februari 2001 11:06 schreef TheCore het volgende:
Bestaat er nog een betere muis dan de "Razer Boomslang 2000"?

Dank bij voorbaat.
Muis is persoonlijk, zijn vast wel mensen die een 2 knops muis van 5 piek beter vinden als een Razer Boomslang 2000 van fl 250,-
De Razer doet zijn werk echter prima hier, wat ie belooft maakt hij zeker waar.

Flickr | Lego collectie

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Optische van Microsoft en Logitech.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Die is relaxt :7

Als je over een button gaat (Word/Internet/Icon op desktop) gaat ie trillen.... :)

Hij kan ook verschillende standen aan, bv bij OK hard en bij Annuleren zacht...

Ligt perfect in de hand en er zit zo'n kewl lichtje op :)

Verwijderd

Geef mij maar een muis die:

1. Groot
2. redelijk heavy
3. optisch
4. scroll-wieltje

is/heeft. Weet iemand zo'n muis.
(Liefst iets groter dan die optische van Logitech, heb namelijk kolenscheppen ipv handen >:))

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
De Logitech optical vind ik erg fijn. iFeel daarentegen vind ik gewoon K*T, ik heb het een tijdje gehad, zwaar irritant dat trillen.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:46
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/monkel/marblefx.jpg

ik kan niet meer zonder :P

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 10:37 schreef monkel het volgende:
[afbeelding]

Fijn dat jij er zo lekker mee kunt werken, maar mij lijkt het een RSI-fabriek :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 10:18 schreef Madman_Kuper het volgende:
Geef mij maar een muis die:

1. Groot
2. redelijk heavy
3. optisch
4. scroll-wieltje

is/heeft. Weet iemand zo'n muis.
(Liefst iets groter dan die optische van Logitech, heb namelijk kolenscheppen ipv handen >:))
Ik heb ook van die kolenscheppen, en ik vind de MS Explorer muis dus erg relaxed. Hij is alleen niet zo zwaar, maar daar wen je echt aan.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Domme vraag... WAT IS.....
Je kan beter vragen WAT VIND JE.....
Wat vind je mooi...
Wat vind je fijner... muis of trackball
Wat heb je liever, draadloos of met snoertje
Wil je met of zonder bal

Ik ben van mening dat de optische muizen roeleren.... geen last meer van smerige ballen...
Qua degelijkheid en uiterlijk vind ik die duurste logitech wel tof...
Qua formaat vind ik de MS-explorer weer fijner (Die heb ik zelf); die logitech vind ik iets te kort (heeft m'n vriendin... heeft kleinere handen... bovendien vind ze blauw wel mooi :+)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:46
Op donderdag 01 maart 2001 11:05 schreef Exirion het volgende:

[..]

Fijn dat jij er zo lekker mee kunt werken, maar mij lijkt het een RSI-fabriek :D
als er iets anti RSI is dan, dan is het de marble fx wel

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 01 maart 2001 11:18 schreef monkel het volgende:

[..]

als er iets anti RSI is dan, dan is het de marble fx wel
Ben ik het niet helemaal mee eens... Is best een fijn ding (kep er hier ook 1 liggen, maar aan de kant gedaan voor m'n M$-explorer).
Als ik met die FX aan de gang ben, kan ik wel HEEL nauwkeurig werken.. (voor tekenen dus heel prettig), maar m'n polsen voelen met m'n explorer een stuk ontspannener aan.... kan natuurlijk verschillen per persoon...

Verwijderd

de beste muis is een muis die fijn in de hand licht en waar je fijn mee kunt werken/spelen. En als het mogenlijk is koop je er eentje waar je nog wat garantie bij krijgt, zoals de 5 JAAR garantie op mijn muis van logitech.

Verwijderd

als je um goed gebruikt, maar dat doet maar 0,0001%...ongeveer.

Verwijderd

De beste muis is toch zeker de "Microsoft Intellimouse Explorer".
Nee hoor, ik heb het ding een week gehad en mijn hele pols en schouder gingen volkomen kapot aan RSI. Deed echt nog tot diep in de nacht pijn. Twee dagen rust gehouden en weer terug gestapt naar mijn OEM logitech muis van een geeltje, nergens meer last van.

Het ding trackt trouwens ook volkomen bagger, naar mijn mening. Moet je voor de grap eens een muismatje met het Grolsch logo nemen, daar snapt dat ding echt geen hout van. Ik kon mijn cursor schitterende capriolen laten uithalen door de muis van de G naar de r te bewegen. :)

Wat voor de een goed werkt, kan voor de ander een absolute ramp zijn.

Verwijderd

B00msl4ng 4ever!!!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
Afbeeldingslocatie: http://a772.g.akamai.net/7/772/51/cca88822557800/www.apple.com/mouse/images/indexphoto307112000.jpg
Apple Pro Mouse: Jammer van het draadje en het feit dat ie maar 1 muisknop heeft

• DMT
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56

DMT

Microsoft Explorer. De beste gewoon.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 11:24 schreef Bnard het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het ding een week gehad en mijn hele pols en schouder gingen volkomen kapot aan RSI. Deed echt nog tot diep in de nacht pijn. Twee dagen rust gehouden en weer terug gestapt naar mijn OEM logitech muis van een geeltje, nergens meer last van.
Sorry, maar dit vind ik wel HEEL erg overdreven. Je gaat mij niet wijs maken dat je na een weekje werken met een voor jou wat minder geschikte muis, meteen rijp voor de WAO bent >:)

Bovendien moet je ook helemaal geen muismatje gebruiken met dat ding! Hij werkt zo lekker omdat ie alles feilloos doet, en dat werkt juist zo ontspannen omdat je dan niet elke keer een ruk hoeft te geven. Dat is namelijk wel zo als je balmuis smerig is en hapert. En ook als je 'm zo'n suffe muismat gebruikt. Laat 'm lekker vrij op een egaal bureaublad :)

• Renkie
  • Laatst online: 11-08 09:51
De razor boomslang 2000 heb ik ook en hij bevalt erg goed, een nadeel van optische muizen is : Als je tijdens een online pot hl/q3 etc snelle bewegingen maakt (en daarmee de muis als het ware optilt) dat die bewegingen niet allemaal geregistreed worden. Dit geeft een 'laggy' feeling

Verwijderd

Exirion: ik overdrijf niet. Die muis was voor mij volkomen onbruikbaar. Dattie voor een heleboel mensen wel goed werkt is mooi, daarom zeg ik ook niet dat het een slechte muis is.

En aangaande het tracking: ik heb mijn houten bureau geprobeerd, mijn Grolsch muismatje en vijf verschillende kleuren papier, ik vond het in geen van de gevallen nauwkeurig genoeg tracken. Wat dat aangaat ben ik het van harte met de posting van P5ycho (woensdag 28 februari 2001 11:55) eens.

Ik ga binnenkort kijken of die Wacom Graphire wat voor mij is. Die heeft ook die 1000 dpi nauwkeurigheid en is even mooi plat als dat logitech werk. Je kunt je voorstellen dat ik na die MS muis een beetje huiverig ben voor "ergonomische" muizen.

• The Jester
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Kijk hier eens even: http://www.stuartlittle.com/

Is een zéér succesvolle muis!

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 maart 2001 11:10 schreef Bnard het volgende:
Ik ga binnenkort kijken of die Wacom Graphire wat voor mij is. Die heeft ook die 1000 dpi nauwkeurigheid en is even mooi plat als dat logitech werk.
Niet doen! Ik heb dat ding ook gehad, en de volgende dag weer terug gebracht omdat het een kreng is :r Als je een serieus tekenblad wil voor Photoshop, dan kun je beter een wat duurdere Wacom kopen. Als muis is het helemaal bagger |:( Bovendien zit er aardig wat lag in de drivers voor de pen, zodat je bewegingen op het scherm na-ijlen. Daardoor is het ramp om mee te werken voor het serieuze tekenwerk.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 16:24
Ik heb een Logitech Gaming mouse :) Echt een fijn muisje vind ik. Beweegt supervlot. Ligt fijn in de hand. Lekker klein. Geen wieltje (maar ik game veel dus niet nodig). Het is een 3 knops muis. perfect voor gamen dus :P

Verwijderd

Ach ik heb er gewoon 2 liggen, een mousman optical op de usb poort en een normale barble (balletje 2 knoppen) op de ps2 poort. Krijg je last van je poten ff muisje switchen.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 10:37 schreef monkel het volgende:
[afbeelding]

geef je groot gelijk, is echt beste muis, precies als HELL!!!

Deze is perfect voor quake, en voor zeer preciesie werk.

Verwijderd

ik ben erg blij met m'n Logitech Wingman gaming mouse :9~

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

eendje is blij met z'n logitech ergomical optical blauwe ufo dingus :) lekker groot net ff een stukkie groter dan m'n oude cordless van logitech en is lekker zwaar.. tis ff wennen met het optillen in games.. dat doe ik nu minder en het gamed echt 10x beter dan die cordless :) alleen dat kut draatje.. ;)

blup

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 11:24 schreef Bnard het volgende:
Het ding trackt trouwens ook volkomen bagger, naar mijn mening. Moet je voor de grap eens een muismatje met het Grolsch logo nemen, daar snapt dat ding echt geen hout van. Ik kon mijn cursor schitterende capriolen laten uithalen door de muis van de G naar de r te bewegen. :)
Op een muismatje van Amstel werktie wel goed >:)

MS Intellimouse Explorer (oude grijze versie) is perfect voor kolenschoppen btw :)

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Op vrijdag 02 maart 2001 13:05 schreef Decs het volgende:

[..]

Op een muismatje van Amstel werktie wel goed >:)

MS Intellimouse Explorer (oude grijze versie) is perfect voor kolenschoppen btw :)
ROFL :D

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 21:55
I love my mouseman :)
Pagina: 1