Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Aangeven bij reacties waarop is gereageerd

Pagina: 1
Acties:

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:30

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Soms zijn er op verschillende nestingniveau's interessante discussies op gang gekomen in de reacties. Bij het lezen van alle reacties stuit je dan vaak op reacties van een lager nestingniveau, die reageren op een reactie die alweer een tijdje terug langskwam in je browser. Het is dan best lastig om precies te herinneren op welke reactie dat nou een reactie was. Ik dacht dat het misschien handig was om door middel van een linkje een terugweg naar de reactie waarop is gereageerd te plaatsen. Op die manier kan ik dat even snel in een nieuwe tab openen in mijn browser, om zo even te kijken welke reactie dat ook alweer was. Over mogelijke plekken voor zo'n linkje heb ik wel nagedacht, ik dacht gewoon het branch-plaatje. Dat is echter lastig, omdat dat een achtergrondplaatje is. Het kan natuurlijk ook naast de auteur en datum van de post, maar ik weet niet of dat dan wellicht te lang zou worden. In ieder geval lijkt het me een erg handige feature.