Nieuwe draadloze muis

Pagina: 1
Acties:

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Hoi

Ik ben op zoek naar een nieuwe en betere draadloze muis dan dat ik nu heb

Ik heb nu een microsoft cordless wheelmouse en ik wordt helemaal gek van die muis waarom :
De batterije (duracel) leven maar tussen 2 weken en 2 maanden en dan kan ik weer nieuwe kopen
De batterije kunnen af en toe geen goede connectie maken met de ijzertjes zodat de muis het opeens niet meer doet

Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe muis (met scroll) die het langer dan 2 maanden volhoud en aardig wat bereik heeft

Weet er iemand wat :?

BTW bestaan er ook al draadloze muizen met een lichtje (optisch :?) eronder

Specs Computer

Verwijderd

Koop een Logitech Cordless Wheelmouse, ben je wel 100 piek kwijt, maar dan heb je ook wat. Nog geen problemen mee gehad, batterijen leven ook langer als 2 maanden.
Een aanradertje dus... 8-) *D

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Ik heb nog een beetje rond gelezen over muizen hier op de form en ik vroeg me af wat beter is :
een Optical muis
of een draadloze muis

Nu ik het toch over de optical muis heb, is het mogelijk om er een verlengkabel aanvast te stoppen en begint het draad dat er aan zit niet snel te irriteren :?

Specs Computer

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 12:06 schreef elroy het volgende:
Ik heb nog een beetje rond gelezen over muizen hier op de form en ik vroeg me af wat beter is :
een Optical muis
of een draadloze muis

Nu ik het toch over de optical muis heb, is het mogelijk om er een verlengkabel aanvast te stoppen en begint het draad dat er aan zit niet snel te irriteren :?
Optical=trouble, als je snel beweegt kan ie gaan schokken, de cordless wheel kost bij de Graficall 79,- piek :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 28 februari 2001 12:06 schreef elroy het volgende:
Tuurlijk kan dat :) Je verlengt maar een end weg ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
koop een logitech mouseman wheel optical
dat is deze: Afbeeldingslocatie: http://www.futurescience.nl/images/products/logmousemanoptgr.gif

dat is een VET relaxt optical muisje, ik heb hem zelf ook en hij is heel goed
veel nauwkeuriger dan een muis met balletje
je hoeft je muis niet meer schoon te maken en je hoeft geen batterijen meer te verwisselen

greetz
Da JuaN

• RestlessCitizen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Keb zelf nu 10 maanden de Logitech Mouseman Wheel (dat ergonomisch gevormde zilveren exemplaar) en daar bevalt me het volgende niet aan:

- Het balletje (heeft meer last van stof dan vorige muizen)
- Het gewicht (170 gram incl 2 batterijen - dit is echt TE ZWAAR)

Ik ga dus zelf terug naar een staartje (Logitech Optical)

De oplossing voor de snel leeglopende batterijen is een setje oplaadbare NickelMetalHybrides. Deze lopen veel minder snel leeg. Je hebt er wel een speciale oplader voor nodig!
Pagina: 1