Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

portforwarding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen,

Ik gebruik uttorrent en RemotelyAnywhere. op de poorten 53 en 443
Ik heb Adsl van Online.
Op het modem van online heb ik beide poorten opengezet en in mijn belkinrouter idem.
In de Windows firewall heb ik beide ook als uitzondering aangezet, zowel op udp als tcp.
Nu waren de poorten gisteren voor denk ik een half uurtje open, maar zonder aanwijsbare reden in 1 keer niet meer.
daarna de firewall uitgeschakeld, maar dat veranderd ook niks.
Er is verder niets veranderd.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

PS: heb online al gemaild, maar zij kunnen me niet ondersteunen met dit probleem

Groetjes

Roy

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probeer je probleem eens te isoleren. Wat gebeurt er als je het direct op je modem probeert (dus je router ertussenuit haalt)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
zal het vanavond eens doen als ik thuis ben.
Laat het je even weten

bedankt

Groetjes

Roy

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 21:19
Niet toevallig gewoon het lan IP van je computer veranderd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat had ik inderdaad ook al gecontroleerd.
die is en was 192.168.2.2

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, na het ertussenuit halen van de belkin router, was het meteen opgelost.
terwijl ik de poorten wel open had staan.

iemand een idee

Gooi maar !!!

Groetjes

Roy

Verwijderd

firmware update doen? of mogelijk ff factory default en dan nog eens proberen/ of je schrijft het ding gewoon af :P

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niet dus ;) Je hebt je probleem inmiddels geisoleerd. Kan je eventueel met screenshots (uploaden kan bij http://tinypic.com) aantonen dat het echt open was. Hoe heb je bepaald dat die poorten open had staan. We verwachten natuurlijk wel een klein beetje zelfinzet, omdat het anders maar raden wordt naar mogelijke oplossingen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is natuurlijk ook wel weer zo.
Heb deze op werk gemaakt.
Zal vanavond screenshots maken
#^_^#

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Er is genoeg hierover te vinden via de search. Twee routers achter elkaar is over het algemeen vragen om problemen, laat dus één van de twee routen en de andere bridgen.

Rail Away!

Pagina: 1